باشگاه ام صلال قطر با طلال القرقوری، سرمربی مراکشی و تمام بازیکنان خارجی خود قطع همکاری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
الوحده امارات می‌توانست در زمان اخراج بازیکن الشباب کار حریف سعودی را تمام کند.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواهان اخراج تمام هیأت‌ها و نیروهای سوئدی از این کشور شد.
میثاقی می‌گوید با تمام داوران دربی صحبت کردم، ولی هنوز دلیل اخراج ساپینتو مشخص نیست
مالدینی که تمام دوران بازیگری خود را در باشگاه میلان گذراند به افتخارات فراوانی با پیراهن قرمز و مشکی دست یافت و در نهایت هم با همین پیراهن از فوتبال خداحافظی کرد.
رقیب اصلی رئیس جمهور ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری، در آستانه دور دوم انتخابات این کشور گفت که در صورت پیروزی، تمام پناهجویان را از ترکیه اخراج خواهد کرد.
کاپیتان صنعت نفت طی ده دقیقه ابتدایی بازی تیمش یک گل زد و یک کارت قرمز دریافت کرد.
یک ماه بعد از مرگ لالمی، خبر خودکشی هاله لاجوردی، در رسانه‌ها منتشر شد. لاجوردی ۵۶ ساله، جامعه شناس، نویسنده و استاد دانشگاه تهران بود که به دلیل عدم انتشار مقاله‌اش، از این دانشگاه اخراج شد. مرگ مادر این جامعه شناس و مشکلات روحی‌اش او را حدودا ۱۰ سالی خانه‌نشین کرد تا زمانی که در بهمن ۱۳۹۹ برادرش خبر فوت او را در توییترش منتشر کرد.
شکست مقابل رئال مادرید برای سرمربی وایادولید هم گران تمام شد و او شغلش را از دست داد.
در پایان فصل قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام تمام می‌شود، اما بعید است او دیگر به کار خود در این باشگاه ادامه دهد و همه منتظر خبر برکناری‌اش هستند.
دروازه بان فولاد معتقد است مهدی سیدعلی باعث شکست تیمش مقابل گل گهر شده است.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
ساکت الهامی که اولین اخراج فصل خود را تجربه می‌کرد در حالی‌که روی سکوها صعود تیمش را جشن می‌گرفت، جملات جالبی به زبان آورد.
بازیکن نفت مسجد سلیمان بابت اخراج از هوادران و هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، نگران است که مشکل این تیم به دروازه به ضرر او تمام شود.
وثوقی وحدت اظهار داشت: در آیین‌نامه انضباطی برای تخلفاتی همچون ایجاد بلوا و آشوب تنبیهات سنگینی تا سقف اخراج دانشجو از دانشگاه با محرومیت از تحصیل در تمام دانشگاه‌ها تا ۵ سال درنظر گرفته شده است.
امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش آموزانی که پس از ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) فارغ التحصیل، انصراف، ترک یا اخراج از تحصیل شده باشند از تاریخ فراغت ترک یا اخراج از تحصیل یک سال مهلت دارند تا خود را معرفی کنند.
حقوق مربی سابق دروازه بان‌های تیم ملی ایران سالیانه ۶۰۰ میلیون تومان (ماهانه ۵۰ میلیون تومان) بود و حالا به خاطر غفلت کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت تمام و کمال قراردادش است.
سرمربی تیم ملی فوتسال کویت اخراجش از این تیم را تایید و اعلام کرد این اتفاق برای تمام دستیارانش هم رخ داده است.
پس از شکست خانگی شب گذشته سویا برابر اتلتیکو مادرید، احتمال اخراج جولن لوپتگی قوت گرفته و دو گزینه آرژانتینی برای جانشینی او مدنظر مدیران سویا قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ