اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باند معروف جیب‌بر که به زنان انگشت طلایی شهرت داشتند به دام افتادند.
کرج- سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرج اقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرجاقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارقی که در جریان فینال حذفی به جیب‌بری مشغول بودند، خبر داد.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت/ مرگ مرد جوان زیر عمل پیکرتراشی/ ماجرای تیراندازی مقابل دادسرای ورامین/ جیب‌بر حرفه‌ای در صحنه سرقت قاتل شد/ باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد/ قتل خونین به‌خاطر شانه‌به‌شانه شدن در تهران/ رمزگشایی از معمای جنایت در مسافر پذیر شخصی/ تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلبا، پس از شکست برابر العین از آقای گل لیگ امارات تمجید کرد.
دختر جوان گفت: می‌خواستم از همه دور باشم و با هیچ فامیلی رفت‌وآمد نداشته باشم به همین خاطر هم فرار کردم.
مینا گفت: دختری که به اتهام سرقت بازداشت شده، بی‌گناه است و نقشی در سرقت ندارد. من دزدان اصلی را می‌شناسم؛ زنی معتاد و سابقه‌دار به نام ملیحه که پیش از این بار‌ها به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است. او که زنی ۳۶ ساله است چند ماه قبل از زندان آزاد شد و پس از آن سرقت‌هایش را با همدستی مرد موردعلاقه‌اش از سر گرفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در مسیر باخت شطرنج زندگی!/ جیب‌بری خانوادگی در بازار تهران/ قتل کارآموز وکالت در هاله‌ای از ابهام/ درگیری خونین قصاب‌ها به خاطر ۱۰ میلیون تومان/ جزئیات جدید از آتش زدن دختر جوان در کلینیک زیبایی/ کلاهبرداری با اسکناس‌های جعلی/ خاکسترنشین عشق خیابانی!/ زن کینه توز سرکرده باند سرقت را لو داد
جیب‌بری خانوادگی در بازار تهران
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۹ درصد از سارقان در حوزه وسیله نقلیه، ۱۹ درصد در حوزه اماکن خصوصی و دولتی، ۲۰ درصد در حوزه معابر، هفت درصد موبایل، هفت درصد منزل و ۱۸ درصد جیب‌بر و سارق مغازه و سارق کابل و برق فعالیت داشتند.
در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۳ زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری‌های سوری با یکدیگر، از جیب بانوان اموال با ارزش سرقت کرده و متواری می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ