ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، ضمن ناراحتی از سقوط مس قهرمانی را به پرسپولیس تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واشنگتن گرفتار احساس نادرست اخلاقی ای است که با غرور و محاسبات ماکیاولیستی احاطه شده رویکردی که جهان را به پرتگاه خطر نزدیک می سازد. باید از این امر جلوگیری کرد.
در مراسم رونمایی آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، چشم‌های اشک‌بار مادر این ستاره ترکیه‌ای که شاهد موفقیت بزرگ پسرش در پیوستن به رئال بود لحظاتی احساسی به وجود آورد.
خبر انتقال لیونل مسی به آمریکا برخی از هواداران اینتر میامی را احساساتی کرد و یکی از آن‌ها اعتراف کرد که هنگام اعلام جذب این بازیکن "در محل کار گریه کرده است."
روبن نوس که ساعتی پیش رسما به الهلال پیوست در ویدیوی خداحافظی با هواداران تیم سابقش وولورهمپتون احساساتی شد و به مدت چند دقیقه به شدت گریه کرد.
کریستیانو بیراگی، کاپیتان فیورنتینا، پس از شکست در لیگ کنفرانس اروپا به دنبال از دست دادن جام حذفی ایتالیا احساسش را توصیف می‌کند.
نه تاریخ، نه فرگوسن، نه احساسات لبريز، نه مشت های تکان خورده هواداران یونایتد در سراسر جهان، نمی توانست جلودار سیتی باشد
ابتکار هواداران میلان برای خداحافظی با زلاتان ابراهیموویچ این ستاره را حسابی احساساتی کرد.
سرمربی هوادار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پرسپولیس، علت گریه‌هایش بعد از اتمام مسابقه را توضیح داد.
یکی از صحنه‌هایی که در بازی استقلال و تراکتور هوادران آبی را احساساتی کرد اشک‌های ابوالفضل جلالی بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از نقش مهمی که در پیروزی تیمش مقابل نیوکسل داشت در تماس تصویری با هواداران شرکت کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.
جان استونز، مدافع سیتی، که گل دوم تیمش مقابل آرسنال را زد معتقد است که رابطه عاشقانه دو طرفه ای میان او و هواداران وجود دارد.
امیر قلعه‌نویی نسبت به تشویق از سوی هواداران استقلال، واکنش نشان داد.
رشفورد به عنوان بازیکنی بسیار احساساتی شناخته می‌شود و با دوستان و هواداران خود ارتباط بسیار خوبی برقرار می‌کند.
رشفورد به عنوان بازیکنی بسیار احساساتی شناخته می شود و با دوستان و هواداران خود ارتباط بسیار خوبی برقرار می کند.
کنش‌های مهدی طارمی بعد از گلزنی یا واکنش‌های این بازیکن در پاسخ به ابراز احساسات هواداران پورتو او را محبوب‌تر کرده است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: باید میان احساسات پاک مردم در پی فوت «مهسا امینی» و اهداف گروهک‌های بدخواه و تجزیه طلبان تفکیک قائل شویم.
فاکوندو کونته، دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: خطاب به هواداران ایرانی باید بگویم که والیبال تنها یک ورزش است، چون می‌بینم که گاهی آنها احساساتی می‌شوند.
مرندی در پیام خود توئیتی را بازنشر داده است که در آن نوشته شده: ترامپ از شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین به خاطر اینکه با مشت آهنین بر مردم خود حکومت می‌کند، تمجید کرده است. به نظر یک نوع احساسات نیمه فاشیستی است.
هواداران تراکتور خیلی زود جواب ابراز احساسات و تعریف‌های ساکت الهامی را دادند.
الهامی که احساساتی شده بود نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد تا صحنه‌هایی احساسی پیش از شروع جدال تراکتور و هوادار رقم بخورد.
هواداران تراکتور خیلی زود جواب ابراز احساسات و تعریف‌های ساکت الهامی را دادند.
اما اتفاق جالب در این خصوص، احساساتی شدن یکی از هواداران بانوی استقلالی است. زمانیکه او وارد ورزشگاه آزادی شد، روی سکو‌های استادیوم زانو زده و بر آن بوسه زد.
هواداران بانوی استقلال می توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک به نظاره بنشینند و همین مسئله باعث بروز احساسات برخی از آنها شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ