جدال مهدی تارتار و ساکت الهامی در استادیوم فولادشهر اگرچه در بالا و پایین جدول تعیین‌کننده نیست اما برای این دو دیدار مهمی به حساب می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: ما به انتخابات و صندوق رأی باور داریم اما باید شرایط برای حضور اصلاح‌طلبان هم فراهم شود
فراکسیون هوش مصنوعی، این جدیدترین تشکیلات در ساختار مجلس شورای اسلامی است که خبرساز شده است. تشکیلاتی که البته حداقل چند ماهی می‌شود که راه افتاده، اما به تازگی با مصاحبه فلاحی نماینده مردم همدان این ماجرا خبرساز شده است. فلاحی در مقام نایب رییس این فراکسیون گفته است آن‌ها می‌خواهند گام‌هایی بزرگ برای تدوین ضوابط هوش مصنوعی بردارند.
راهبرد امریکا برای کنترل و مهار ایران به پلن‌های هوشمندانه پیش رفته است، فهم چین و روسیه از نیاز دولت رئیسی به اعتبار بین المللی متاثر از ضعف سرمایه اجتماعی در داخل، رئیسی را با تبلیغات وسیع و تدارک تشریفات برنامه ریزی، در دامی قرار داد که او خواستار آن بود، رئیسی به اعتبار مشورت مشاورانش نیاز به پیروزی‌هایی در سیاست خارجی داشت و این پیروزی‌ها اگرچه در موقعیت‌های تبلیغاتی سودمند بود، اما در سفره مردم ایران تاثیری نداشت.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
عیسی آل‌کثیر همچنان روند گلزنی خود را ادامه داد و در دیدار با هوادار نیز گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند.
دیدار تشریفاتی اما جذاب ذوب آهن و هوادار با نتیجه 3-0 به پایان رسید.
بازی امروز اگرچه برای ذوب‌آهن تشریفاتی است اما سبزها نهایت تلاش خود برای پیروزی را خواهند کرد.
ناپولی، قهرمان این فصل سری آ، در هفته سی و چهارم این لیگ در خانه‌اش به مصاف فیورنتینا رفت و با نتیجه 1-0 پیروز شد.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
رضاخان در حالی که توسط شاه جوان (احمدشاه) به لقب نسبتا تشریفاتی سردار سپه (فرماندهی کل قزاق و ژاندارمری) رسیده بود، اما در هنگام شرفیابی دربار و در حضور شاه، می‌ایستاد و پیش از او سالن را ترک نمی‌کرد، حال آنکه در منابع آمده است که بی‌نزاکتی نخست‌وزیر بار‌ها خشم شاه مشروطه را برانگیخته است که چرا او پروتکل را رعایت نمی‌کند؟
در شرایطی که چندی پیش اعلام شد لایحه بودجه سال آینده به مجلس ارائه شده، اما این لایحه کامل نیست و جداول بودجه به مجلس ارسال نشده است.
دولت معتقد است تکلیف قانونی خود را انجام داده و لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرده است اما در مقابل مجلس بر این باور است که لایحه بودجه بدون انجام تشریفات قانونی مجلس و بدون لحاظ جداول و با تاخیر ارائه شده و حتی روال در انجام این مهم، نیز رعایت نشده است
علی اکبر ناطق نوری می‌گوید: سلطان قابوس ضیافت شامی – البته خصوصی بود – به احترام من برپا کرد. این‌ها وقتی می‌خواهند پذیرایی کنند عبا و عمامه را برمی‌دارند و با همان لباس سفید و شال بسته و خنجر پذیرایی می‌کنند. وقتی وارد حیاط شدیم، رئیس مجلس عمان به من گفت: این سلطان قابوس است. من دیدم خود سلطان قابوس هم مثل بقیه خدمه از نظر تشریفات در صف ایستاده است. واقعا باورم نمی‌شد، اما نگاه کردم و دیدم که خود اوست، چون از نظر لباس و ... هم شکل هستند، خیلی خوشم آمد و کمی خجالت کشیدم که متوجه نشدم او ایستاده است.
پالما با درخشش دو ملی‌پوش ایرانی خود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.
نعیم رضا‌نظامی چهارمحالی، وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر قرار بود رانندگی ممنوع باشد، می‌توانستند پیش‌بینی کنند، اگر قرار بود رانندگی زنان جرم تلقی شود باید مطابق ماده دو مجازات اسلامی برایش مجازات تعیین می‌کردند، آن زمان با یک جرم مواجه بودیم. هدف از ممنوعیت چه چیزی است؟ حقی را که می‌تواند وجود داشته باشد، کنار بگذاریم. باید یک دلیل قانع‌کننده وجود داشته باشد، آن ممنوعیت در قالب قانون در مجلس شورای اسلامی برود، شورای نگهبان آن را تأیید کند، در روزنامه رسمی منتشر شود و بعد به مرحله اجرا برسد. اما اگر در برابر آن سکوت کرده، دال بر این است که موضوع مجاز است و به اصل برائت نظر کنیم و ممنوعیتی وجود نداشته باشد. اگر هم مسائل دیگری وجود دارد، می‌توانند قانون‌گذاری کنند که آن‌هم تشریفات خاص خودش را دارد.
از مجموع ۲ فروند هواپیمای شخصی و تشریفاتی محمدرضا شاه، یک فروند بویینگ ۷۲۷ (به جز جت شخصی اشرف پهلوی) از حدود سال ۱۳۷۲ در نمایشگاه و موزه هوایی تهران، نگهداری می‌شود. بویینگ ۷۲۷ با نام «شهباز» و ۳ موتور جت در واقع دومین هواپیمای شخصی و تشریفاتی خاندان شاه پهلوی دوم بوده که بعد از تبدیل به «وی‌آی‌پی» سلطنتی، به سیستم «اختلال فرکانس» با هدف عدم ردیابی و شناسایی و اجرای شگرد‌های امنیتی، مجهز شد.
روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفته است که همکاری با ارتش در زمینه‌های دیگر از‌جمله تشریفات سازمان ادامه خواهد داشت، اما به دلیل نیاز به مراقبت حداکثری از این آرامستان یگان فاتحین در این سازمان مستقر شده است. بر اساس گزارش روابط‌عمومی بهشت زهرا، از دو هفته گذشته در تفاهم‌نامه‌ای موضوع حفاظت از بهشت حضرت زهرا (س) به یگان فاتحین سپرده شد و این مجموعه مسئولیت حفاظت و مراقبت از سازمان را بر عهده خواهد گرفت.
اگر چه اختیارات پادشاه و ملکه در بریتانیا در ظاهر تشریفاتی و نمادین تلقی می‌شود اما مصادیق پرشماری از سوءاستفاده آنان از قدرت برای اثرگذاری بر کشورهای دیگر و نیز افزایش ثروت به چشم می‌خورد.
چارلز بلافاصله با مرگ مادرش الیزابت پادشاه انگلیس شد، اما آیین معرفی نامبرده به عنوان حاکم جدید از سوی شورای الحاق که از وزرای ارشد کابینه، قضات و رهبران کلیسای انگلیس تشکیل شده است جزو تشریفات به‌شمار می‌رود.
یورگن لوکادیا دقایقی قبل در میان ازدحام طرفداران پرسپولیس از ساختمان باشگاه خارج شد.
در شروع کار‌ها ممکن است هیچ سر و صدا و مزاحمتی شما را از کارتان دور نکند. اما وقتی در کوران یک کار هستیم، هر تحریک محیطی‌ای می‌تواند مزاحم شود. از همان اول خیالتان را راحت کنید، نوتفیکیشن‌های گوشی را کلا خاموش کنید، مودم را نیز همین طور، بهتر است با موسیقی جانبی کار یا مطالعه نکنید. حتی تنقلاتی که تشریفات خوردنشان حواس‌پرت کن است، مناسب نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ