مقامات هلندی باور دارند که حتی اگر این گنجینه واقعاً وجود داشته است، احتمالاً مدت‌ها از غارت آن می‌گذرد. برخی از ساکنان دهکده ادعا می‌کنند که پرونده‌ی گنجینه‌ی گمشده‌ی نازی یک داستان کاملاً خیالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات روس می‌گویند که دولت انگلیس با همکاری اوکراین، یگانی را برای حذف و ترور رهبران و مقامات آفریقایی تشکیل داده است.
اخیرا روزنامه تهران تایمز در گزارشی سند محرمانه و بسیار مهمی از وزارت خارجه آمریکا را به طور اختصاصی منتشر کرد که حاکی از برنامه‌ریزی دقیق این کشور برای حمایت از آشوب ها در ایران بود.
افشای بودجه پارسال سپاهان ؛ بالای نیم همت!
مقام ارشد وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا با حضور در نیجر، با رهبران نظامی این کشور  دیدار کرد.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از پزشکان بنام کشور دکتر م. م رقم ۳ هزار یورویی را برای انجام صرفاً یک عمل قلب از همراهان بیمار درخواست کرده است!
افشای حذف عمدی استقلال از آسیا توسط دولت
منابع عبری از مشاهده یک مورد ابتلا به ویروس خطرناک آبله میمونی در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
منچستریونایتد برای خرید آندره اونا پروژه هیجان انگیز و موفقی را سپری کرد که دیلی میل جزئیات آن را فاش کرده است.
جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب جزئیات توافق امباپه با فلورنتینو پرز را فاش کرد و نقشه راه انتقال ستاره فرانسوی به رئال را توضیح داد.
جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینیگتو، دیشب جزئیات توافق امباپه با فلورنتینو پرز را فاش کرد و نقشه راه انتقال ستاره فرانسوی به رئال را توضیح داد.
اسناد جدیدی که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) منتشر کرده، از جزئیات نقشه ارتش جمهوری‌خواه ایرلند (آی‌آراِی) برای ترور الیزابت دوم در سال ۱۹۸۳ پرده برداشت.
افسر اطلاع داد که این مرد به او گفته است که به دنبال انتقام دخترش است که در ایرلند شمالی با گلوله لاستیکی کشته شده بود. این تهدید در ۴ فوریه ۱۹۸۳ حدود یک ماه قبل از سفر ملکه الیزابت دوم و همسرش شاهزاده فیلیپ به کالیفرنیا مطرح شد.
بررسی‌های انجام شده روی نسخه‌های خطی گنج نامه‌های مشهور در ایران در اصالت آن‌ها تردید ایجاد می‌کند. بسیاری از این نسخه‌های خطی جعلی بوده و قدمت آن‌ها به دوره قاجاریه می‌رسد.
یک سایت آمریکایی با انتشار اسناد انحصاری، از نقش وزیر خارجه اسبق این کشور در کشتار دهها هزار تن از مردم کامبوج پرده برمی دارد.
قانون تحریم‌ها در سال ۱۹۹۶ نقطه اوج یک‌سری تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده علیه ایران و لیبی بود که طی دهه پایانی قرن بیستم اعمال شد. این قانون در آبان سال ۱۳۷۵ در حالی در سنای آمریکا تصویب شد که هنوز تاسیسات هسته‌ای ایران افشا نشده بود
تحلیل‌گر مسائل آمریکا می‌گوید هنوز قضاوت جامع درباره پیامدهای افشای اطلاعات محرمانه پنتاگون زود است، اما قطعا پشت چنین افشاگری‌هایی طیفی از بازیگران از دولت‌ها تا جریان‌های داخلی حضور دارند.
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال در حالی پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است که پایه‌های فعالیت این شبکه از سه سال پیش درپی شکایت رسمی ایران به «آفکام» و افشای نقش پول‌های رژیم سعودی در راه‌اندازی و اداره این شبکه، سست شده بود.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، هرگونه دخالتش در افشای پیام‌های واتساپی علیه لیونل مسی را تکذیب کرد.
این روز‌ها کشور‌های اسکاندیناوی به نقطه داغ امنیتی در نبرد اطلاعاتی و جاسوسی میان اروپا و روسیه تبدیل شده اند. دولت‌های این کشور‌ها به طرز مشهودی درگیر مقابله با جاسوسان روسیه در خاک خود هستند.
محققان یک شرکت دانش بنیان پهپادی طراحی کردند که بر اساس نقشه باغ یا مزارع به سمپاشی، کودپاشی، محلول پاشی، پایش و طیف سنجی و... می پردازد.
در جدیدترین قسمت از سریال آفتاب‌پرست پژمان جمشیدی در نقش جمال پورشه با طنازی خاص خود رمز موفقیت محمدرضا ساکت را افشا کرد.
در هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یک سلبریتی را به دلیل عدم افشای مبلغ تبلیغ برای یک رمزارز، ۱.۲۶ میلیون دلار جریمه کرد. در اردیبهشت ماه امسال نیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه فردی به خاطر فریبکاری در سیگنال‌دهی و عدم افشای برنامه‌های فروش سهام‌هایش اقامه دعوی صادر کرد.
بر اساس داده‌های کتاب "۱۹۸۲: جاده‌ای به سوی جنگ" که با استناد به گفته‌های مقام‌های ارشد وقت موساد نوشته شده شکست در گسترش روابط اسرائیل با مسیحیان لبنان در آن زمان ناشی از دو ملاحظه بود: نخست آن که ضربه زدن به سوری‌ها در لبنان به روند صلح اسرائیل با مصر آسیب وارد می‌ساخت و از سوی دیگر، بر لجستیک اسرائیل که قصد ضربه زدن به راکتور هسته‌ای عراق را داشت تاثیر منفی وارد می‌ساخت حمله‌ای که در ژوئن ۱۹۸۱ میلادی رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ