اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خوزستان، میزان رطب و خارک برداشت شده از سطح نخلستان‌های این استان را ۱۰ هزار تن اعلام کرد.
برداشت گندم از مزارع استان کردستان با خرمن شدن این خوشه‌های زرین از مزارع شهرستان کامیاران آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
برداشت چین سوم برگ سبز چای از باغات گیلان
استقلال در آبادان صنعت نفت را با سه گل از پیش رو برداشت.
بایرن مونیخ در دیداری دوستانه پیش فصل 27-0 حریفش را از پیش رو برداشت.
ریکاردو ساپینتو در یک بازی دوستانه نیز دست از جنجال برنداشت و با یکی از اعضای نیمکت حریف درگیر شد.
اینتر گام اول از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را محکم برداشت و توانست میلان را با ۲ گل از پیش رو بردارد.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی مقابل اودینزه ماسکش را پس از به ثمر رساندن گل تساوی از روی صورت برداشت که همین موضوع برای او دردسرساز شد.
اردستان - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان از آغاز برداشت گل محمدی از اراضی زیر کشت این محصول در شهرستان خبر داد.
استقلال با شش گل هودار را از پیش‌رو برداشت. این بازی پنج گلزن داشت که یکی از انها متفاوت‌ترین نام در میان گلزن‌های لیگ بود.
تراکتور در حساس‌ترین بازی هفته تیم سپاهان را از پیش رو برداشت.
مهاجم ایرانی لورکوزن با انتشار یک استوری از راز شادی پس از گلش پرده برداشت.
گل مژه در کودکان ممکن است یک مشکل رایج باشد، اما از آنجایی که می‌تواند مشابه سایر مشکلات شدیدتر به نظر برسد، بهتر است که گل مژه توسط پزشک معاینه شود. کودک خود را تشویق کنید که بهداشت را رعایت کند، زیرا این بهترین راه برای پیشگیری و کمک به بهبودی گل‌مژه است.
مهاجم هوادار می‌گوید ساکت الهامی با صحبت هایش باعث گلزنی او شد.
ریکاردو آلوز مقابل استقلال موفق به ثبت هشتمین پاس گل فصل خود شد.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
سایت گل از 4 کاندیدای اصلی میزبانی مسابقات جام جهانی 2030 پرده برداشت.
ستاره بوشهری استقلال بار دیگر با یک گل مهم این بار تیمش را مقابل هوادار پیش انداخت تا فشار از روی شاگردان ساپینتو خیلی زود برداشته شود.
مس شهر بابک در خانه، چوکا را از پیش رو برداشت و سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک گل فروش روز‌های پنجشنبه و جمعه در بهشت زهرا «س» تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده اند.
یحیی گل‌محمدی از تیمی که با حداقل موقعیت، حداکثر امتیاز را کسب کرد راضی است؛ او تیم جدیدی را برای رقابت قهرمانی می‌سازد.
مس کرمان در یک دیدار پر گل در خانه خود پیکان را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب اولین پیروزی خود بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر را رقم بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ