یکی از تصاویر جالب تمرین سه‌شنبه تراکتور از محمدرضا اخباری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیز دیاز، در آخرین دیدار دوستانه پیش فصل لیورپول یک سوپر گل به ثمر رساند.
گل گهر با گزینه برزیلی مدنظر پرسپولیس باب مذاکره برای تقویت خط حمله اش را گشوده است.
در زمان رونمایی، کادیلاک گفت که سلستیک بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. مدیر ارشد بازاریابی جهانی کادیلاک، ملیسا گریدی دیاس، قیمت اولیه را در یک پست لینکدین فاش کرد و اشاره کرد که شامل هزینه حمل و نقل نمی‌شود. قیمت اعلام شده چیزی نزدیک به ۳۴۰ هزار دلار می‌باشد.
باشگاه چلسی اعلام کرد که اکسل دیاسی، مدافع فرانسوی، را به خدمت گرفته است.
براهیم دیاز معتقد است رئال بهترین خریدها را داشته و فصل خوبی در انتظارشان خواهد بود.
بسکتبال استان همدان سال‌هاست که از سطح اول بسکتبال کشور فاصله گرفته و این روزها براساس تغییرات ساختاری و اساسی که در هیأت این رشته ورزشی رخ داده، روزهای شلوغی را سپری می‌کند و احیاء شده و در اندیشه پرواز به قله‌های مرتفع سروقامتان سطح برتر کشور است.
روبن دیاز، مدافع منچسترسیتی، برای اینتر کری‌خوانی کرد و گفت عبور از دفاع به قول او هوشمند سیتی در فینال چمپیونزلیگ برای نراتزوری غیرممکن خواهد بود.
شاگردان رامون دیاز شکست غیرمنتظره‌ای مقابل العداله متحمل شدند.
آرتور سوارس دیاس، داور پرتغالی، قضاوت دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی را برعهده خواهد داشت.
شهادت دیار عمری جوان فلسطینی به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین صهیونیست با اعتراضاتی همراه شده است.
ویتامین D محلول در چربی است و بیماری‌های دیابت، ام اس، آلزایمر و بروز برخی موارد سقط جنین نیز با کمبود این ویتامین در بدن ارتباط مستقیم دارد.
لوئیس دیاز، ستاره لیورپول، تصاویری دیده نشده از دوران مصدومیت خود منتشر کرد که نشان می‌دهد او با شرایط بسیار دشواری مواجه بوده است.
وزارت دادگستری آمریکا شرکت دی. ای. اس اینترنشنال مستقر در تایوان و شرکت صنایع سولتک مستقر در برونئی به جرائم خود در زمینه تلاش برای فریب واشنگتن و نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین‌المللی (IEEPA) و مقررات مربوط به تحریم‌ها و مبادلات ایران (ITSR) اعتراف کرده اند. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که هر یک از این دو شرکت به پرداخت ۸۳ هزار و ۷۹۸ دلار محکوم شده‌اند. به گفته وزارت دادگستری آمریکا، این رقم سه برابر ارزش کالا‌هایی است که این شرکت‌ها به ایران صادر کرده‌اند.
روبن دیاس از رویارویی با ژوائو کانسلو خوشحال است ولی گفت که سوت بازی که زده شود، رفاقت ها از بین خواهد رفت.
باستانشناسان موسسه ملی تحقیقات باستان‌شناسی پیشگیرانه فرانسه (INRAP)، یک گورستان و معبد فرانسوی-رومی را در استان تاریخی برتانی در شمال‌غربی فرانسه کشف کرده‌اند که حاوی اشیاء باستانی بسیار جالب توجهی است.
رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال عربستان، در بین نامزدهای سرمربیگری تیم ملی عربستان قرار دارد.
آذری جهرمی گفت: از کار انداختن تمام فیلترشکن‌ها فقط در حماسه‌ها و اسطوره‌ها ممکن است که شما مثلا با پنج نفر جلوی لشکری بایستید و متوقفش کنید، اما در واقعیت ممکن نیست. امروز روی اس. اس. ال. تونل می‌زنند، اگر آن را محدود کنید بانک و امنیت شبکه می‌خوابد. فردا روی اچ. تی. تی. پی. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید. پس‌فردا روی دی. ان. اس. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید روی جای دیگری تونل می‌زنند.
رامون دیاز که روزگاری پس از شکست برابر استقلال از هدایت الهلال اخراج شده بود، حالا این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده است.
الهلال در نیمه نخست دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با پنج گل الدحیل را در هم کوبید.
دیاز: فولاد را آنالیز کردم، دفاعی و فیزیکی بازی می‌کند
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
کارشناس مسئول بیماری‌های قلب و عروق اداره بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: گاهی جوان‌تر‌ها از دارو‌ها یا موادی که غیرقانونی است استفاده می‌کنند. این مواد شامل ال اس دی، شیشه، کوکائین و... است که می‌تواند سبب بروز ایست قلبی و یا سکته مغزی شود. در مورد دارو‌های بدن‌سازی، برخی اسید‌های آمینه مصرف می‌کنند که این اسید‌های آمینه می‌تواند آریتمی قلبی خطرناک ایجاد کند؛ بنابراین تاکید می‌کنیم جوانان کمتر از این دارو‌ها استفاده کنند و بیشتر سعی کنند پروتئین‌های سالم مانند تخم مرغ و گوشت مصرف کنند.
درگیری رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، با لوئیز دیاز در زمین توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
روبن دیاس، مدافع میانی منچسترسیتی، مدعی شد شرایط برای ارلینگ هالند در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ