مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حرفی که سرمربی سپاهان زد عجیب و غریب بود و حتما یکی به این طفلک و بنده خدا گفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد حاضر نیست بیش از 70 میلیون یورو برای جذب راسموس هویلند به آتالانتا بپردازد.
اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
انسیه خزعلی به اهمیت بازی در خانواده اشاره کرد و گفت: بازی چیز کمی نیست و بخشی از اقتصاد خانواده و وقت خانواده صرف بازی می‌شود. یکی از مشکلاتی که داریم بازی‌هایی است که خشونت و ناآرامی را در بچه‌ها ترویج می‌کند. در اغتشاشات دیدیم اکثر نوجوانانی که دستگیر شدند مشغول بازی‌های رایانه‌ای بودند که بسیاری از تاثیرات و تاثرات که در جامعه شاهد آن بودیم به خاطر این مساله بود.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: موراس در تمرینات انرژی خاصی را به بازیکنان منتقل می‌کند و نکته‌های فوق العاده ضروری را می‌گوید. اگر آماده باشیم و نکات مورایس را انجام دهیم نتیجه می گیریم.
سرمربی استقلال اعلام کرد که خواستار حفظ وینگرهای بوشهری تیمش است.
رییس فدراسیون فوتبال روز جهانی ورزشی نویسی را به خبرنگاران این عرصه تبریک گفت.
پل پوگبا، بازیکن فرانسوی یوونتوس، موضع نهایی خود در برابر پیشنهادهای نجومی باشگاه‌های عربستانی را مشخص کرد.
علیقلی‌خان مخبرالدوله که آن زمان وزیر تلگراف دولت قاجار بود، با کسب اجازه از ناصرالدین شاه و برای تشویق و آشنایی مردم به تلگراف دستور داد تا همه به مدت چند روز به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی از تلگراف‌خانه استفاده کنند.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی اعلام کرد باشگاه دورتموند در مذاکرات با رئال مادرید بر سر انتقال جود بلینگام موضعی سرسختانه اتخاذ کرده و راضی به از دست دادن ستاره‌اش نیست.
در نظرسنجی مارکا که همچنان ادامه دارد. اکثر هواداران رئال مادرید برنامه‌ریزی ورزشی بد مدیران و عدم تقویت درست تیم در تابستان را دلیل اصلی از دست رفتن لالیگا و لیگ قهرمانان معرفی کردند.
سرمربی سپاهان از صحبت های مدیرعامل پرسپولیس علیه خودش ناراحت شد و با احترام به او گفت که حرف هایش را به صورت رو در رو بزند تا پاسخ مناسب را دریافت کند.
وحید امیری در مورد ادعای مورایس و نورافکن مبنی بر حمایت پشت پرده از پرسپولیس سکوت کرد.
وقتی دولت، خود عامل ایجاد تورم است چگونه می‌خواهد تورم را کنترل کند؟ امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند که با توجه به بودجه‌ای که دولت برای امسال بسته، کنترل تورم بعید به نظر می‌رسد چرا که دولت برای تامین بودجه نیازمند فروش ارز است و ارز فروشی یعنی گرفتن مالیات از جیب کارگران و بازنشستگان. دولت اگر مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد را لغو کند، درواقع به خود کمک کرده، چون اگر نتواند تورم را کنترل کند و حقوق کارگران را ترمیم نکند، شاهد گسترش اعتراضات کارگران و بازنشستگان در سطح کشور خواهیم بود.
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با استقبال از ابلاغ رئیس‌جمهور برای حل مشکلات بازداشت‌شدگان اعتراضات سال گذشته، گفت: این مسیر ادامه یابد تا شکاف‌ها تبدیل به اتصال ، ارتباط و حمایت شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:حرف آخر در مدیریت شهری را مطابق با قانون شورای شهر تهران می‌زند.
پیام نیازمند، دروازه بان سپاهان، تاکید کرد که تیمش اگر می خواهد قهرمان شود باید هر چهار بازی آینده خود را ببرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز مدعی شد: دشمنان ما اشتباه فکر می کنند که ما دچار دودستگی شده ایم و از آن برای آسیب رساندن به ما بهره برداری می‌کنند.
ژوزه مورایس از معدود سرمربیان لیگ برتر فوتبال ایران است که به حضور در نشست خبری و پاسخ به سوالات خبرنگاران علاقه ویژه دارد.
تک گل سپاهان در بازی با پرسپولیس را کسی به ثمر رساند که در بازی جام حذفی غایب بود؛ محمد کریمی می‌گوید برای جاه‌طلبی‌هایش نیازی به سر و صدا و حاشیه ندارد.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
روز گذشته انتقال ممفیس دیپای از بارسلونا به اتلتیکو رسمی شد و او در مراسم معارفه خود در مورد دلیل انتخاب این باشگاه حرف زد.
سرمربیان سپاهان و پیکان در اواسط نیمه اول دیدار دو تیم در هفته چهاردهم به زبان انگلیسی مکالمه جالبی با یکدیگر داشتند.
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی تحمل شکنجه ها و امیدشان به زندگی باشد.
نباید فراموش کنیم که کار فرهنگی هم مهم است؛ آدم باید پولی را بدست آورد که لذتی هم داشته باشد؛ اینکه پول از خرید و فروش دلار بدست بیاید یا از تولید دارو که امتی از آن بهره مند می‌شوند و سود می‌برند. آقای وزیر منظورش این بود؛ سرمایه گذاری در صندوق‌هایی که در عرصه تولید دارو فعالیت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ