رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای اینکه تخلف در تبلیغات انتخاباتی اتفاق نیفتد، قرار است «هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی» تشکیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه لبنان از تمایل این کشور جهت تشکیل هیئتی برای حل‌وفصل موضوع آوارگان سوری و اعزام این هیئت به سوریه برای بررسی این پرونده خبر داد.
هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب برای بررسی استعفای حجت کریمی و تأیید سرپرست پیشنهادی وزارت ورزش، تشکیل جلسه می دهد.
هیئت عالی نظارت مجمع بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست های کلی را آغاز کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای اینکه تخلف در تبلیغات انتخاباتی اتفاق نیفتد، قرار است «هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی» تشکیل شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.
دومین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
هیئت عالی نظارت مجمع، صبح و عصر شنبه 20 اسفندماه 1401 در جلساتی فوق العاده به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر، بندهایی از بودجه 1402 کشور را از حیث تطبیق و عدم مغایرت با سیاست های کلی نظام بررسی کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص در جلساتی فوق العاده بندهایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از حیث تطبیق و عدم مغایرت با سیاست های کلی نظام بررسی کردند.
هیئت عالی نظارت مجمع، عصر روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بند‌هایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از نظر انطباق با سیاست‌های کلی بررسی کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بندهایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از نظر انطباق با سیاست های کلی بررسی کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.
اصفهان-رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر ۴۰۰نفر در هیئت‌های ممیزه رتبه بندی در سراسر استان فعالیت می‌کنند و بزودی رتبه‌های نهایی معلمان مشخص می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: ایرادات هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح شفافیت قوای سه گانه در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رؤسای قوای مجریه و قضائیه به بررسی آئین نامه نظارت مجمع پرداختند و مواد ۶، ۷، ۸ و تبصره‌های آن را تصویب کردند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی به صنعاء در راستای بررسی پیشنهادهای مطرح شده در نشست های قبلی صورت گرفت.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد و مصوبه مجلس درباره «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و موادی از آن را مغایر سیاست‌های کلی تشخیص داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی و هم‌چنین سرمربی تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.
دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد که در سفر السودانی و هیئت همراه به ایران ۹ پرونده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و بررسی آئین نامه هیئت عالی نظارت را آغاز کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه اصلاحی مجلس در خصوص طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را مورد بررسی قرار داد.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
نماینده مردم قزوین گفت: از هیئت تطبیق می‌خواهم به روح قانون واردات خودرو یعنی تنظیم بازار، ایجاد رقابت و کاهش قیمت توجه کند اگر این موارد محقق نشود، بهتر است آئین نامه و قانونی نباشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت تطبیق مغایرت و اشکالات آئین نامه واردات خودرو که در هیئت دولت تصویب شده را بررسی کرده و اگر اشکالی وجود داشته باشد اصلاح آن را پیگیری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ