محققان نشان دادند که با استفاده از نانوذرات لیپیدی می‌توان سامانه‌ای به منظور رهایش دارو به داخل میتوکندری طراحی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران از طراحی سامانه رتبه‌بندی و تعالی شهر هوشمند ایران توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه‌های هوشمند اعلام حریق، توانستند نقشی اثرگذار در ارتقای ایمنی و کاهش اثرات حوادث ایفا کنند.
سامانه آموزشی موشک «فتح ۳۶۰» توسط متخصصان نیروی زمینی سپاه طراحی و با موفقیت آزمایش شد.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در راستای تسهیل و هدایت فعالیت‌های داوطلبانه، فراخوان «طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت‌های بشردوستانه» را منتشر کرد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، سامانه مدیریت آموزش مجازی را طراحی و تجاری‌سازی کند.
یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه اطلاع‌رسانی مسافران به کمک دانش و فناوری بومی زمینه را برای رفع نیاز داخلی با هزینه‌های پایین‌تر و کیفیتی هم‌پای نمونه وارداتی فراهم کرده است.
سامانه «هدف»، خدمتی کاربردی از بانکداری الکترونیکی بانک آینده است که به‌منظور تحلیل، پالایش و دسته‌بندی هزینه و درآمدهای روزانه افراد، طراحی شده است.
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت:سامانه یکپارچه ثبت نامه خودروهای داخلی برای افرادی که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیونی باز کرده بودند و قصد داشتند ثبت نام خودرو را انجام بدهند طراحی شده است.
مشهدـ معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس از طراحی و اجرای سامانه اسکان اضطراری برای زائران حرم مطهر رضوی خبر داد.
سامانه پایش حرکات پوسته زمین توسط متخصصان کشورمان طراحی و در اختیار کاربران دولتی و خصوصی قرار گرفت.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: سامانه "بتا" (بستر تامین اعتبار) با هدف خرید اقساطی کالا و خدمات طراحی و ظرفیت بسیار مناسبی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، به منظور بهره‌برداری است.
سامانه جامع عملکرد قضات، طبق تاکید سند تحول قضائی در چند قدمی طراحی و بهره‌برداری قرار دارد.
وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بر لزوم طراحی سامانه هوشمند اطلاعات بنای مدارس تاکید کرد.
دانشجوی دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی سامانه‌ای شدکه با بهره‌گیری از داده‌های آب‌شناسی و ژئوشیمیایی و استفاده از هوش مصنوعی میتواند زمان و مکان زمین‌لرزه را تخمین بزند.
جمعی از محققین دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی کنترل کننده و ساخت میز تست سامانه مدیریت حرارت ویژه یک خودروی الکترونیکی شدند.
محققان یک شرکت دانش بنیان توانستند برای بهبود فرآیندهای تعمیر و نگهداری تجهیزات کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی سامانه ای طراحی کنند.
طراحی سامانه RBS ۷۰ با هدف ساخت یک پدافند ارزان قیمت که کار با آن ساده باشد و در شرایط آب و هوایی قطبی سوئد نیز بدون مشکل کار کند، از سال ۱۹۶۷ آغاز و نخستین نمونه‌های ساخته شده در سال ۱۹۷۳ جهت ارزیابی تحویل نیروی هوایی سوئد شد.
سامانه نقشه‌برداری هدهد ۵ بر اساس اصول مهندسی و با بالاترین سطح بهینه‌سازی در شرکتی دانش‌بنیان طراحی و تولید شد.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر توضیحاتی درباره راه اندازی سامانه شتاب در جهت کاهش جدی مشکلات محیط زیستی، برنامه‌های هلال احمر برای جوانان، طراحی کانون غنچه‌های هلال احمر و … ارائه داد.
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید خودروهای متصل و هوشمندسازی صنعت خودرو، شرکت دانش‌بنیان تام ایران خودرو برای نخستین بار، بعد از طراحی و نمونه‌سازی سامانه الکترونیکی خودروهای متصل، قرارداد صنعتی‌سازی آن را برای ساخت و تولید به امضا رساند.
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید خودروهای متصل و هوشمندسازی صنعت خودرو، شرکت دانش‌بنیان تام ایران خودرو برای نخستین بار، بعد از طراحی و نمونه‌سازی سامانه الکترونیکی خودروهای متصل، قرارداد صنعتی‌سازی آن را برای ساخت و تولید به امضا رساند.
محققان یک شرکت دانش بنیان سامانه ای طراحی کردند که می تواند اطلاعات لحظه‌ای از وضعیت مرغداری را به مالک ارائه کند.
فرمانده کل ارتش گفت: کارکنان متخصص پدافند هوایی موجب پیشرفت‌های چشمگیر از طراحی و تولید رادار تا سامانه های موشکی شده‌اند و بارقه های امید و باور به ظرفیت‌های داخلی را در مردم تقویت کردند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از ایجاد سامانه مدیریت بدهی‌ها و مطالبات شهرداری خبر داد و گفت: این سامانه را برای رصد میزان دیون و مطالبات شهرداری طراحی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ