صخره «بسم الله» یکی از جاذبه‌های روستای ساتیاری است که در فاصله ۲ کیلومتری روستا قرار گرفته و به صورت کاملا طبیعی در میان جنگل‌های بلوط مقابل روستا ایجاد شده است که این پدیده بسیار عجیب و زیباست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزش صخره نوردی نیاز به دست‌های قوی دارد، اما یک ورزشکار ایرلندی درحالی که دست هایش از پشت بسته شده بود اقدام به انجام این کار کرد.
مدافع استقلال با انگیزه زیاد در تمرینات تیمش حاضر است و تلاش می کند تا فصل خوبی را پشت سر بگذارد.
در این ویدئو رنان اوزتورک و مارک سینوت با نشنال جئوگرافیک به نپال سفر کرده اند تا آخرین و خطرناک ترین برداشت سنتی عسل در سال توسط مردم محلی را تجربه کنند.
رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند وسلی فوفانا، مدافع چلسی، رباط صلیبی پاره کرده و بخش اعظم فصل آینده را از دست خواهد داد.
کاپیتان یوونتوس جایی در برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد ندارد.
باشگاه بایر لورکوزن رسما اعلام کرد گرانیت ژاکا ستاره سوئیسی آرسنال را به خدمت گرفته است.
تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: فضای مجازی، واقعیت دنیای ما است و چه بخواهیم و چه نخواهیم وجود دارد لذا ستیز آن سر به صخره کوفتن است.
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
اگرچه تخته‌سنگ بالایی طوری به نظر می‌رسد که ممکن است هر لحظه غلت بخورد و بیفتد، اما نه تنها این اتفاق نیفتاده است بلکه حتی اگر به آن فشار انسانی هم وارد کنید، یک ذره هم از جایش تکان نمی‌خورد.
مدافع بلندقامت تیم ملی جوانان امروز نوید ظهور یک استعداد تازه در برهوت مدافعین میانی فوتبال ایران را داد.
ریکاردو ساپینتو در این فصل حساب ویژه ای روی رافائل سیلوا کرده است.
ورزشگاه لاسرامیکا و رائول آلبیول در فصل گذشته به کابوسی برای روبرت لواندوفسکی بدل شدند. ستاره لهستانی امشب بار دیگر به این ورزشگاه برمی‌گردد و برابر آلبیول قرار خواهد گرفت.
یک خرس سیاه کمیاب مکزیکی و توله شجاعش از صخره‌ای با شیب زیاد در دره سانتا النا، بخشی از پارک ملی بیگ بند در تگزاس بالا می‌روند.
ویدیویی جالب که از دوربین متصل به لباس یک صخره نورد ثبت شده است و لحظات دلهره آور پایین آمدن یک صخره نورد از یک صخره با ارتفاع بالا ضبط کرده است را ببینید.
صخره ماهی‌ها از خانواده قدیمی‌ترین مهره‌داران زنده نیستند (کوسه ۳۹۲ ساله گرینلند این عنوان را در سال ۲۰۱۶ از آن خود کرد)، و بنابراین یک مدل شاخص حیوانی برای مطالعه در مورد پیری نیستند. با اینکه بی مهرگانی نظیر مگس میوه و کرم‌های لوله‌ای نمونه‌های بهتری برای مطالعه تغییرات طول عمر هستند.
دیدار تیم های ملی فوتبال دانمارک و تونس در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی به پایان رسید.
زمانی که یک بیل مکانیکی سعی بر قرار دادن یک سنگ غول‌پیکر بر روی کامیون داشت، وزن بالای سنگ، باعث چپ شدن کامیون شد و این خطا در محاسبات حادثه آفرید.
دروازه‌بان اتریشی فولاد بعد از مصدومیت مقابل استقلال، حالا به بازی با پیکان می‌رسد که این خبر خوبی برای نکونام خواهد بود.
سرخپوشان تهرانی که قبل از شروع اردوی تیم ملی روند صعودی داشتند بعد از تعطیلات روند نزولی در تعطیلات در پیش گرفتند و از شش امتیاز دو دیدار با رقیبان سنتی فقط یک امتیاز کسب کردند!
تصاویری ترسناک از سقوط صخره سنگ و له شدن خودروی ساینا را در جاده کوهستانی ببینید. خوشبختانه شانس با این خانواده یار بود و کسی جان خود را در این سانحه از دست نداد. جالب اینکه اینبار کیسه‌های هوا باز شد.
در آخرین دیدار از روز اول هفته دوم لیگ برتر فوتبال، نساجی مازندران قهرمان جام حذفی فصل گذشته میهمان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل یعنی سپاهان اصفهان است.
در آخرین دیدار از روز اول هفته دوم لیگ برتر فوتبال، نساجی مازندران قهرمان جام حذفی فصل گذشته میهمان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل یعنی سپاهان اصفهان است.
سپاهان – نساجی امشب برگزار کننده یکی از سه دیدار هفته دوم لیگ برتر در استادیوم نفش جهان خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ