نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه سن بنده از ۷۵ سال بیشتر شده در نتیجه نمی‌توانم در انتخابات مجلس دوازدهم داوطلب شوم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 17 بازیکن را به تمرینات تیم ملی ب برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر مشخص شدند.
ترکیب تیم ملی فیتنس چلنج برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان مشخص شد.
اعلام دومین حریف تیم ملی فوتبال در فیفادی
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۳ تا ۲۹ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
وداع مرادی به وزنه‌برداری تیم ملی، در حالی اعلام شده است که دیگر رقیب سرشناس اما بدخلق او یعنی کیانوش رستمی در رکوردگیری اخیر تیم ملی غیبت کرد و احتمالا المپیک پاریس را از دست داده است.
بعد از اعلام وداع سرخیو بوسکتس با بارسلونا، لیونل مسی هم‌تیمی سابق او پیامی خطاب به این ستاره اسپانیایی منتشر کرد.
با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، متئو لاهوز و دل سرو گرانده، از فصل بعد دیگر قضاوت نخواهند کرد و با دنیای داوری وداع می کنند. مارکا در مورد دلیل اصلی خداحافظی لاهوز گزارشی منتشر کرده است.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری آئین‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای اخیر در سوریه را اعلام کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری آئین‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای اخیر در سوریه را اعلام کرد.
کریم بنزما یک روز پس از ناکامی فرانسه در فینال جام جهانی، در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده است و با تیم ملی کشورش وداع کرد.
کریم بنزما در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده است و با تیم ملی فرانسه وداع کرد.
دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی، اعلام کرد که در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
سرخیو بوسکتس امروز رسما اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده و با تیم ملی اسپانیا وداع کرد.
"سلمان اسماعیلی" ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت‌مدار ملایر در مراسم وداع شهید نظری، افزود: این شهادت نشان داد که در کوچه پس کوچه‌های ملایر نیز معبری برای شهادت وجود دارد.
اصغر مانوسی فر از مدیران سابق فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال دار فانی را وداع گفته است.
بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دفتر هادی العامری در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما برگزاری انتخابات زودهنگام را که سید مقتدی الصدر درخواست آن را کرد، تأیید می‌کنیم. انتخابات پیشین با شبهه‌ها و اعتراضات بسیاری همراه بود».
علامه حسن‌زاده آملی عالم برجسته و شهره جهان اسلام و از متبحرین و صاحب نظران در ادبیات، ریاضی، هیات و...، پس از یک عمر خدمت به دین و دانش، دار فانی را وداع گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ