اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن‌ها در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.
رضا درویش صبح امروز به سازمان خصوصی رفت.
امیر قلعه‌نویی در مورد وضعیت سیدمجید حسینی و علی کریمی با سرمربی کایسری صحبت کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در دستورکار قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در دستورکار قرار گرفت.
رئیس فدراسیون تنیس در نشست با مدیرعامل رعد پدافند هوایی تهران گفت: به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت‌های موجود برای رشد و ارتقای این ورزش بهره برده و شاهد حضور تنیسورهای ایرانی در سیزم هم باشیم.
جلسه پاری‌سن‌ژرمن با امباپه برای جدایی توافقی
خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا و ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم جلسه‌ای را درباره به خدمت گرفتن نیمار برگزار خواهند کرد.
وزیر صمت در جلسه استیضاح خود گفت: با هرگونه ویژه خواری مبارزه می‌کنیم؛ چه شرکتی است که به مطامعش نمی‌رسد برخورد فیزیکی با معاون وزیر صمت می‌کند.
با برگزاری جلسه قرعه کشی رقابت های گرنداسلم ووشی، تکواندوکاران کشورمان در روز اول رقابت ها رقبای خود را شناختند.
با برگزاری جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های گرنداسلم تکواندو، هفت ملی پوش ایران در روز اول مسابقات رقبای خود را شناختند.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
لایحه مبارزه با راهزنی دریایی در جلسه علنی امشب مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده و نماد مقابله با فعالیت های تروریستی است.
جلسه هم‌اندیشی درخصوص اغتشاشات اخیر، مسائل حقوق بشر و مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
با حضور وزیر دادگستری؛ جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد برگزار شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو نفر از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شدند.
جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت‌های مسلحانه و خشن در دادستانی تهران و با حضور دادستان و قضات برگزار شد
جلسه رسیدگی به پرونده خبرگزاری دانشجو و پایگاه خبری مبارز امروز در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
فعالان بازار ارز در سومین روز کاری هفته نظاره گر روند افزایشی بهای دلار در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ