لسترسیتی با قهرمانی در لیگ برتر در فصل 2015/16 یکی از بزرگ‌ترین معجزات تاریخ فوتبال را رقم زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توقف ترن هوایی در ایالت متحده موجب شد تا مردم به مدت چهار ساعت در آسمان ویسکانسین معلق بمانند و مجبور شدند آنها را با جرثقیل از آنجا خارج کنند.
به علت کمبود ترن در مترو تهران - کرج، مردم از گرما کلافه شدند.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
خوشبختانه یکی از این کودکان مصدوم از اورژانس مرخص شده است، ولی یکی دیگر از مصدومان این حادثه، مشکوک به خونریزی کبد و در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان رهنمون بستری است.
در سال ۲۰۱۸، سوفیا در یک سفر ماجراجویانه ابوظبی را کاوش کرد. او در پیست یاس مارینا مسابقه داد، سریع‌ترین ترن هوایی جهان در شهربازی «فراری ورلد ابوظبی» را سوار شد و زیبایی موزه لوور ابوظبی را تجربه کرد.
پل عجیب اوهاشی در ژاپن با شیبی عجیب که بیشتر شبیه ترن هوایی شهربازی است تا پل را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
آنتونیو کونته در آستانه بازی با میلان از دشواری های هدایت تیمش از راه دور طی هفته های اخیر خبر داد.
در دوران احمدشاه، نوعی وسیله نقلیه عمومی میان تهران و بعضی از شهرستان‌ها طی طریق می‌کرد که به آن «ترن رونار» یا «قطار روباه» می‌گفتند، چراکه به تعبیر خودشان این نوع خودرو جمعی سرعت و چابکی بالایی مثل روباه داشت.
چندین کاربر آیفون 14 و آیفون 14 پرو تا کنون گزارش کرده اند که زمانی که سوار ترن هوایی شهربازی می شوند، تلفن همراه آنها به اشتباه بروز تصادف را تشخیص می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ