نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران انتقاد کرده و آن را «ناشایست» تلقی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز پنجشنبه رسانه‌ها از مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در قطر خبر دادند که این امر به آزاد سازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی منجر شد.
در شرایطی که مخالفان نتانیاهو در صدد برگزاری تظاهراتی گسترده علیه وی هستند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال لغو اصلاحات قضایی از سوی دیوان عالی این رژیم اظهارنظر کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان، ادعاهایی تکراری را مطرح کرد.
جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تغییر معادله نبرد با مقاومت فلسطین را کذب محض ارزیابی کرد.
واکنش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به پاسخ «قانع‌کننده» ایران درباره ذرات اورانیوم ادعایی کشف شده در یکی از سایت‌های مورد ادعای آژانس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برآشفت.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
نتانیاهو در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره بحران در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل مستقل است و بر اساس فشار از خارج تصمیم گیری نمی کند.
نتانیاهو در سخنانش گفت: «اسرائیل دولتی دارای حق حاکمیت بوده و تصمیماتش را بر اساس فشار‌ها از خارج اتخاذ نمی‌کند».
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تصمیم امارات مبنی بر تعلیق قراردادهای تسلیحاتی با این رژیم واکنش نشان داد.
نتانیاهو تیراندازی امشب در تل آویو را یک عملیات بسیار سخت توصیف کرد.
نخست‌وزیر اسرائیل از اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران انتقاد کرده و آن را «ناشایست» تلقی کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات روز گذشته مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران، واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اظهارات وزارت خارجه آمریکا را در خصوص اعطای جایزه صلح نوبل به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به سخره گرفت.
روزنامه اسرائیلی «اسرائیل الیوم» امروز و پیش از بازگشت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل از فرانسه، به نقل از وی در واکنش به تهدید این خلبان نوشت: "این تهدید پا را از مرز فراتر گذاشت و ما تهدید صریح به ترور نخست وزیر را شنیدیم."
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تهدید به قتلش از سوی ژنرال بازنشسته صهیونیست واکنش نشان داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه ضدصهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که این قطعنامه برای رژیم متبوعش الزام آور نخواهد بود.
رئیس جمهور روسیه از بازگشت نتانیاهو به قدرت استقبال کرد و برای او پیام فرستاد.
گروه مقاومت حماس به انتصاب بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی حتی با پیروز شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ