پرسپولیس با گلهای لوکادیا و عمری موفق شد فجرسپاسی را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان کوزمین با برتری دو‌گله در دیداری نه چندان سخت به مصاف با تراکتور رسیدند.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
باشگاه مس سونگون با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر از انتقال مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به کراپ انتقاد کرد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل اندونزی به برتری رسید.
رقابت برای کسب عنوان آقای گلی پایان نیافته و شهریار مغانلو با 12 گل و رضا اسدی 11 گله هر دو شانس آقای گلی را دارند.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
همین که خود مسئولان اذعان کرده‌اند که صدرنشینی استقلال قطعی نیست؛ ولی در جدول، استقلال صدرنشین باقی مانده، به قدر کافی ایجاد تناقض می‌کند. مشخص نیست چرا باید برای اعمال قانون در این زمینه تا پایان رقابت‌های فصل منتظر ماند
استقلال خوزستان با برتری دو گله در خانه پارس جنوبی بار دیگر به رده دوم جدول لیگ آزادگان صعود کرد تا شانس خود برای لیگ برتری شدن را همچنان دنبال کند.
پورتو هفته بیستم لیگ برتر فوتبال پرتغال را با بردی دو گله پشت سر گذاشت.
سینا خادم‌پور و امیرحسین باقرپور به دریا بابل پیوستند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری عجیب و با دو ضربه پنالتی، پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 – 2 عوض کرد.
سرمربی مس شهربابک که تیمش در ثانیه پایانی برابر گل گهر شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، انتقاداتی نسبت به شرایط این بازی دارد.
فاصله ۲۰ گله دو ابر ستاره فوتبال تاریخ و رقابتی نفس گیر در آخرین سال های فوتبالی این دو در جدول برترین گلزنان فعال همه ادوار فوتبال
مصاف تدارکاتی مس و هوادار که روز شنبه به میزبانی رفسنجانی‌ها در تهران برگزار شد، در دقیقه هشتاد و پنج نیمه تمام به پایان رسید.
مس رفسنجان تنها تیم این فصل به شمار می رود که مجموع گل‌های خورده و زده آن هنوز دو رقمی نشده است.
آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره پرونده های دو باشگاه لیگ برتری و یک تیم دسته اولی فوتبال کشور منتشر شد.
دو تیم سپاهان و النجف عراق در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه گله سپاهانی‌ها به پایان رسید
مهدی محسن‌نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه کرد که با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید.امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی گرفت که با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.
برتری بارسلونا با دو پاس گل مدافع جدیدش
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص شکایت دو باشگاه هوادار و صنعت مس کرمان علیه نفت مسجد سلیمان صادر کرد.
محرومیت دو بازیکن لیگ برتری بدلیل دوپینگ
عضو اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی، تامین برق پایدار تابستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اینکه صنایع دچار خاموشی‌های بدون برنامه و ناگهانی نشوند، اتفاق بسیار خوبی است که از آن حمایت می‌کنیم.
نتایج دو بازی تدارکاتی دیشب تیم‌های لیگ برتری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ