حمیدرضا ترقی گفت: سوپرانقلابی ها نمی دانند یک انقلابی واقعی حتی یک قدم هم جلوتر یا عقب تر از رهبری حرکت نمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برابر تحرکات تند پایداری‌چی‌ها، اما این قالیباف است که راسا وارد میدان شده و با استفاده از همان ادبیات مرسومش درخصوص «سوپرانقلابی‌ها» تلاش می‌کند، ناف طیف‌های رادیکال جناح راست (جبهه پایداری و عدالتخواهان) با اصولگرایان را قطع کرده و نو اصولگرایان را تنها وارث واقعی جناح راست معرفی کند.
اگر فرض کنیم که اعضای شورای شهر تهران با تغییر نام کوچۀ اختر به بصیرت، خواسته‌اند توجه "سوپرانقلابی‌ها"ی حامی خود را به تغییر نام خیابان شیخ نمر جلب کنند، خیلی هم بیراه نخواهد بود!
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
مجتبی توانگر گفت: سوپر انقلابی‌هایی که در بروز ناراحتی مردم، سرخوردگی جوانان حامی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و اتفاقات این روز‌ها سهیم هستند، بازهم با کمال پررویی چماق حذف و تهمت به دست گرفته اند.
این فعال سیاسی ادامه داد: قالیباف در مجلس توانسته فضای مسلطی را ایجاد و اوضاع را به دست بگیرد. جریان پایداری در اقلیت قرار دارد و نمی‌توانند تاثیر چندانی در فضای سیاسی مجلس داشته باشند. پایداری‌ها در مجلس بیشتر تک‌خوانی می‌کنند و آقای قالیباف با همراهان‌شان همخوانی می‌کنند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۸۹۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۶۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
رهبر انقلاب به تازگی از رفتار سوپر انقلابی‌ها انتقاد کردند و درباره اهمیت و لزوم انقلابی ماندن سخن گفتند.
حسین ابراهیمی گفت: مهدی هاشمی، برادر داماد آیت‌الله منتظری هم می‌گفت از همه انقلابی‌تر هستم اما بعدا هم قاتل از آب درآمد، هم دشمن انقلاب.
مجتبی توانگر، تلاش کنندگان برای برهم زدن سخنرانی سید حسن خمینی را «پیاده نظام سوپرانقلابی ها» دانست.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: تندروی سوپرانقلابی ها باعث می شود برای جامعه ابهام و بدبینی ایجاد شود، بعد هم که متوجه موضوع می شوند حاضر نیستند رویکرد گذشته خود را اصلاح کنند.
قالیباف، رئیس مجلس گفت: برخی سوپر انقلابی‌ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ