دولت سوئیس در نظر دارد به بهانه جنگ میان روسیه و اوکراین، اموال  و دارایی‌های خارجی روسیه نزد خود را مسدود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بحرین برای ما یک بخش عادی نبود یک منطقه فوق حساس از نظر راهبردی بود که اگر از خاک ما جدا نمی‌شد ایران تبدیل یک به ابر قدرت از نظر راهبردی می‌شد.
ورامین- نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی آمریکا گفت: حقوق بشر بهانه آمریکا برای جنگ افروزی و کسب ثروت و منابع کشورها است.
آغاز ضدحملات بهاره ناتو، جنگ اوکراین را وارد فاز جدیدی کرده و گویا نبردها به فاز نهایی خود نزدیک شده و سرنوشت این حملات تعیین‌کننده بسیاری از مسائل کلان درعرصه‌های منطقه ای و جهانی است.
دولت رضاشاه در سال اول جنگ جهانی دوم متهم به تمایل به آلمان هیتلری و گرایش به نازیسم شد و همین امر نیز بهانه متفقین برای اشغال ایران شد. در واقع برخلاف شایعه طرفداری رضاشاه از آلمان نازی که در آن زمان به‌طور وسیعی توسط دولت بریتانیا و بنگاه خبری بی‌بی‌سی تبلیغ می‌شد، حتی مورد قبول مقامات بریتانیا نیز نبود.
دولت آمریکا در نظر دارد کمک های جدیدی به اوکراین اختصاص دهد که صرف حفظ آثار فرهنگی در این کشور شود.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که تحریم‌های غرب علیه روسیه به بهانه عملیات نظامی در اوکراین، در پایان بخشیدن به جنگ ناکام مانده و در عوض اقتصاد اروپا را ویران کرده است.
داده های منتشره از سوی وزارت دارایی آلمان نشان می دهد که این کشور به بهانه جنگ در اوکراین، میلیاردها دلار از دارایی های خارجی روسیه را مسدود کرده است.
کنفرانس امنیتی مونیخ در حالی امروز آغاز به کار می کند که تجهیز تسلیحاتی اوکراین به بهانه سالگرد جنگ در این کشور در راس دستورکارهای این نشست قرار دارد.
سفیر روسیه در لندن می گوید انگلیس به بهانه جنگ در اوکراین، ساختار روابط میان دو کشور را از بین برده است.
نخست وزیر استونی مدعی است که جنگ در اوکراین بهانه خوبی برای طرح دعوی حقوقی علیه روسیه است.
با توجه به اینکه بسیاری از کشور‌ها از ایران قوی در هراسند، اعمال تحریم‌های جدید و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی قطعاتی از پازل تضعیف ایران و استمرار نقشه‌ای است که تمامیت و اقتدار ایران را هدف گرفته است. در ادامه شدت گرفتن تحریم‌ها علیه ایران در جهت تسریع در فروپاشی اقتصادی کشور و گسترش اعتراضات، اگر تحریم‌ها نتیجه مطلوب را حاصل نکرد، ائتلاف جهانی، محاصره و جنگ علیه ایران به عنوان گزینه‌های دیگر پیش رو قابل پیش بینی است.
آمریکا ۱۰ نهاد دریایی روسیه را به بهانه مشارکت در جنگ علیه اوکراین تحریم کرد.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران با روسیه در جنگ اوکراین وضع کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی کل کشور گفت: معاندان نظام با برنامه ریزی و بهانه مشخص و در جنگ ترکیبی از فضای مجازی بهره برداری گسترده ای کردند.
وزارت خارجه آمریکا به بهانه جنگ در اوکراین، فروش تسلیحات نظامی دیگر را به فنلاند تائید کرد.
رئیس جمهور لهستان تاکید کرد که این کشور تمایلی به ورود به جنگ با روسیه به بهانه حمله موشکی اخیر به خاک خود را ندارد.
کیهان نوشت: یک پهپاد نقطه زن ۲۰ هزار دلاری را بهانه‌ای قرار داده‌اند تا ایران را یکی از طرفین جنگ در اوکراین معرفی کنند.
دبیر کل ناتو گمانه زنی ها در خصوص بکارگیری بمب کثیف از سوی اوکراین را رد کرد.
وزارت خزانه داری آمریکا بار دیگر ادعاهای تازه ای را علیه دولت روسیه به بهانه جنگ اوکراین مطرح کرد.
ارتش آمریکا به بهانه جنگ اوکراین، نیروهای نظامی بیشتری را به اروپا اعزام خواهد کرد.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ