اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی گفت: چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی فردا دوشنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی با سخنرانی وزیر کشور برگزار می‌شود.
۱۴ سال پیش در چنین روزی اعضای تیم جودوی نوجوانان ایران در حادثه سقوط هواپیمای توپولف روسی جان باختند.
۱۴ سال پیش در چنین روزی اعضای تیم جودو نوجوانان ایران در حادثه سقوط هواپیمای توپولف روسی جان باختند.
ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز اوکراین چهاردهمین اطلاعیه‌ خود را مبنی بر اجرای مصوبه هیأت وزیران صادر کرد.
چهارمین همایش سراسری تجلیل از اساتید و معلمان ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
بازی دو تیم فوتبال آلومینیوم ارک و ذوب آهن اصفهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
چهاردهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
چهاردهمین همایش چهارسوق با حمایت آکادمی همراه اول برگزار می‌شود.
‌همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش رونمایی شد.
​همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش  با حضور عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیران و فعالان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و مدیران ارشد بانک صادرات ایران در این نمایشگاه رونمایی شد.
منچستریونایتد در بازی امشب مقابل لیدز به‌دنبال چهاردهمین برد متوالی‌اش در اولدترافورد است.
در بیست و چهارمین دوره همایش شرکت های برتر ایران تحت عنوان IMI-۱۰۰ که با حضور معاون طرح و برنامه وزیر صمت و مدیران ۵۰۰ شرکت برتر کشور برگزار شد، شرکت ایران خودرو از گروه وسایل نقلیه و قطعات خودرو موفق به قرارگیری در میان یکی از ۱۰ بنگاه برتر ایران شد.
بارسلونا با شکست 3-1 رئال مادرید برای چهاردهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شد و در پایان بازی سرخیو بوسکتس جام را بالای سر برد.
چهاردهمین همایش مدیران و فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با شعار قرارگاه متعهد، سازندگی دانش‌بنیان، ایران قوی چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های نورالرضا (ع) تهران برگزار شد.
مشهد ـ دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: چهاردهمین هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش پس از وقفه دوساله از امروز در مشهد آغاز شد.
چهارمین همایش ملی میراث‌زبانی دوم اسفند ماه ۱۴۰۱ به همت پژوهشکده زبان‌شناسی، کتیبه‌ها و متون بصورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز شد.
تیم فوتبال مس کرمان در بازی با پیکان موفق شد از مرز 200 گل زده در بازی های خانگی خود در لیگ برتر عبور کند.
آکادمی جشن در چهاردهمین دوره، فیلم‌های سی‌وهشتمین و سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر که سال‌های ۹۸ و ۹۹ برگزار شد و همچنین آثار ایرانی سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شد، در بخش‌های فنی، بهترین فیلم، فیلمنامه، کارگردانی و جایزه خلاقیت و استعداد درخشان (ویژه فیلمسازان اول)، بازیگر نقش اول زن و مرد و بازیگر نقش مکمل مرد و زن مورد داوری قرار داد.
چهاردهمین قهرمانی نادال مصدوم در رولان گاروس
جعفر گودرزی دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در حکمی نغمه دانش آشتیانی را به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این دوره جشن منصوب کرد.
بر اساس جمع‌بندی آرای اعضای آکادمی چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزدهای این رقابت در بخش‌های فنی اعلام شد.
آکادمی جشن در چهاردهمین دوره، فیلم‌های سی‌وهشتمین و سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر که سال‌های ۹۸ و ۹۹ برگزار شد و همچنین آثار ایرانی سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شد، در بخش‌های فنی، بهترین فیلم، فیلمنامه، کارگردانی و جایزه خلاقیت و استعداد درخشان (ویژه فیلمسازان اول)، بازیگر نقش اول زن و مرد و بازیگر نقش مکمل مرد و زن مورد داوری قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ