تیم فوتبال مس کرمان در بازی با پیکان موفق شد از مرز 200 گل زده در بازی های خانگی خود در لیگ برتر عبور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد انتخابات کشور در چهارمین اطلاعیه خود تاکید کرد که داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا داده باشند.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
رامین رضاییان چهاردهمین تاثیر مستقیم خود در گل های سپاهان را به ثبت رساند.
بانوی شناگر ایران ملقب به بانوی دریا، چهارمین رکورد گینس خود را به ثبت رساند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و چهارم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۵۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
پونفرادینا علی‌رغم درخشش دروازه‌بان ایرانی خود مقابل لگانس نتیجه را واگذار کرد.
علیرضا بیرانوند شب گذشته چهاردهمین کلین‌شیت این فصل خود را ثبت کرد.
خیبر خرم‌آباد در این فصل از رقابت‌های لیگ یک رکورد جالبی مقابل تیم های مدعی و بالانشین ثبت کرده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز چهاردهم بهمن ماه با میانگین ۶۶ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در آستانه ثبت چهارمین ازدواج رسمی زندگی خود است.
گئورگی گولسیانی با ثبت چهارمین گل، دهمین گلزن خارجی برتر پرسپولیس شد.
گلر ملی‌پوش سپاهان در ثبت چهارمین کلین‌شیت پیاپی ناکام ماند.
داود نوشی صوفیانی گلر با تجربه مس‌رفسنجان سومین کلین شیت فصل را در سومین حضور خود تا پایان هفته چهاردهم ثبت کرد.
دروازه‌بان سپاهان به دنبال ثبت چهارمین کلین‌شیت متوالی در لیگ برتر است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۹ تن از ایشان وخیم است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز جمعه با میانگین ۱۱۵ برای چهاردهمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.
دروازه بان ملی‌پوش استقلال چهارمین کلین شیت فصل را به نام خودش ثبت کرد.
تیم ملی فوتسال ایران با باخت مقابل ژاپن در فینال، فرصت ثبت چهاردهمین عنوان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد و باوجود داشتن بهترین خط حمله، قربانی استراتژی سامورایی‌ها شد.
اسپیس ایکس ۳۴ ماهواره استارلینک را همراه یک ماهواره ارتباطی تجاری عظیم با موشک فالکون۹ به فضا فرستاد و چند رکورد جدید از جمله چهاردهمین فرود یک بوستر را ثبت کرد.
این بازی با ثبت چهارمین کلین‌شیت پرسپولیس هم همراه شد تا سرخ‌ها همچنان تنها تیم لیگ برتر باقی بمانند که دروازه‌شان هرگز باز نشده است
طارمی که سال گذشته قهرمانی سوپرکاپ پرتغال را همراه تیمش به دست آورده و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ نیز دوگانه لیگ و جام حذفی را کسب کرده بود، حالا چهارمین جام خود در فوتبال پرتغال را در کارنامه‌اش به ثبت رساند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ