کوپال ناظمی نیز بعد از قضاوت برای استقلال، سوت بازی حساس لیگ یک را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی هال سیتی دور از فهرست نفرات تیمش مقابل شفیلد ونزدی است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال از ۵ داور لیگ برتری برای هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول استفاده می‌کند.
داور بازی بوخوم-دورتموند از ترس جانش از پلیس خواسته که از او محافظت کند. او یک پنالتی سرنوشت ساز را برای دورتموند نگرفت.
داور بازی بوخوم-دورتموند از ترس جانش از پلیس خواسته که از او محافظت کند. او یک پنالتی سرنوشت ساز را برای دورتموند نگرفت.
باشگاه مس رفسنجان با انتشار ویدئوی مربوط به برخورد نیلسون جونیور و محسن آذرباد، یکباره دیگر به قضاوت داوران علیه این تیم معترض شده است.
چرا داور مسابقه در این بازی فوق‌العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رودرروی دو تیم انتهای جدولی که می‌تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه‌کرد روی دست یک باشگاه منتهی شود؟!
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس مرتضی اکرمی با تجربه بازی حساس شهداب و هراز را سوت می‌زند.
هاشمی معتقد است که دولت سیزدهم دچار فشار و بعضی سیاست‌ها و روش‌هایی با مصداق طول‌الامل شده که اگر خود را از این مسیر برای اداره کشور خارج نکند خدایی ناکرده با سرنوشت مورد انتظار طول الاملین همراه خواهد شد. سخنرانی رییس‌جمهور در دفاع از بودجه ۱۴۰۲ با قول‌های کوتاه‌مدت آن توسط صداوسیما و روزنامه‌های همراه تیتر امیدوارانه شد و مورد انتقاد منتقدان برای کاهشی شدن نرخ ارز و طلا و مسکن و خودرو قرار گرفت.
دور نهایی سوپرلیگ فوتسال زنان، با برتری پالایش و نصر همراه شد، پیکانی‌ها با تساوی برابر رایزکو، صدرنشینی را به شاید مدعیان تعارف زدند.
اداره روابط و اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
داور برزیلی بازی دیشب انگلیس-فرانسه تصمیمات بحث برانگیز زیادی داشت و خشم مردم انگلیس را برانگیخت. انگلیسی‌های عصبانی ویکی پدیا داور را به شکلی عجیب ویرایش کردند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
جک گریلیش، ستاره تکنیکی تیم ملی انگلیس، امیدوار به صعود این تیم به دور بعدی جام جهانی است.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
زری فتحی و گلاره ناظمی دو داور بین المللی فوتسال ایران، امروز قاضی دیدار حساس کره جنوبی و ژاپن بودند.
سزار آسپیلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی، مدعی شد این تیم هنوز شانس صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را دارد.
حاج صفی که برای دور کردن ضربه سر روی هوا بلند شده بود و نتوانست به توپ برسد، دستانش را روی هوا باز کرد تا داور بعد از برخورد توپ با دستانش، اعلام پنالتی کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اشتباهات داوری نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی فصل قبل ایفا کرده است.
وزیر امور خارجه گفت: نمی‌توان نسبت به سرنوشت ۲۰ میلیون زن و کودک و مرد یمنی که در شرایط سخت تامین نیازهای اولیه همچون دارو، غذا و آب بهداشتی بسر می‌برند بی تفاوت ماند.
آندره آ استراماچونی و شجاع خلیل زاده در بازی پر ماجرای الاهلی و الغرافه، با کارت قرمز داور روبرو شدند.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.
امین اسماعیل نژاد که این روزها درخشش بی نظیری در تیم ملی داشته است روزگاری نه چندان دور در تیم باشگاهی اش هم زیاد بکار گرفته نمی‌شد.
هجدهمین غروب رمضان 1443 هجری قمری فرا رسید تا در آستانه شب ضربت خوردن مولا علی (ع) و نخستین شب از لیالی قدر، مردم روزه دار در درگاه خداوند متعال برای رقم خوردن سرنوشت نیک در یک سال پیش رویشان دعا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ