اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال فصل را بهتر از تصور آغاز کرد و جواد نکونام تغییرات گسترده‌ای در سبک بازی تیمش ایجاد کرده است.
رئیس فدراسیون هندبال کار ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان را کاری بزرگ و درخشان توصیف کرد.
در باشگاه رئال مادرید کسی تصور نمی کرد پی اس جی کیلیان امباپه را از تور آسیایی کنار بگذارد و او را در فهرست فروش بگذارد. مخصوصا که حالا قصد پذیریش پیشنهاد الهلال را نیز دارند.
وزیر امور خارجه گفت: ضمن اینکه مناسبات دوجانبه و چند جانبه خودمان را با روسیه و چین حفظ می‌کنیم، اما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم که روس و یا چین تصور کنند که تنها انتخاب ما هستند.
وزیر امور خارجه گفت: ضمن اینکه مناسبات دوجانبه و چند جانبه خودمان را با این کشورها حفظ می‌کنیم، اما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم که روس و یا چین تصور کنند که تنها انتخاب ما چین یا روسیه هستند.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
رنگ لیوانی که در آن می‌نوشیم می‌تواند تأثیر زیادی روی تصور ما از مزه‌ی نوشیدنی داشته باشد. تحقیقات نشان داده وقتی هات چاکلت در لیوان نارنجی یا کرم رنگ سرو می‌شود، آدم‌ها مزه‌ی آن را بیشتر می‌پسندند.
سنگ‌های گرانیتی به دلیل وجود آب فراوان و صفحات تکتونیکی سیاره ما که به ذوب شدن و بازیافت مواد در پوسته سیاره کمک می‌کنند، در زمین رایج هستند. تصور رایج این است که آن‌ها تقریبا در سایر نقاط منظومه شمسی وجود ندارند، اما یک پژوهش جدید اکنون به یک کشف غیرمنتظره دست یافته است. این کشف، یک توده گرانیتی بزرگ در سمت دور ماه است.
تصور ما از «گورستان» معمولا قطعه زمینی است که اجساد در آنجا زیر خاک دفن شده‌اند؛ اما همۀ گورستان‌ها چنین شکل و شمایلی ندارند؛ مردمان ساگا در فیلیپین بنا بر اعتقادات خاصی که دارند، در طی دو هزار سال، مردگانشان را در گورستان‌هایی کاملا متفاوت «آویزان» کرده‌اند!
رئیس جمهور با بیان اینکه اغتشاشات موجب شد اروپایی ها تصور کردند می‌توانند در اغتشاشات خواسته‌های خود را دنبال کنند، گفت: البته الان در عمل ما احساس می‌کنیم که آن‌ها (غربی‌ها) نادم شده‌اند.
پرسپولیس: هیچ مربی جز یحیی در تصور ما هم نیست
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌‌ای گفت که تصور می‌شود کمتر از 50 درصد باشگاه‌های لیگ برتر مجوز حرفه‌ای بگیرند.
منطق درست و حسابی تنها سلاحی است که هیچ کس نمی‌‎تواند در مقابلش ایستادگی کند. ما باید این را یک کمی مجهز کنیم. افرادی مجله و روزنامه در اختیار دارند و ما هم یک زمانی می‌کردیم، ولی بنده رکورددار روزنامه‌های توقیف شده هستم و چهار روزنامه به نام‌های «جهان اسلام» و «حیات‌نو» دوره اول تا سوم پشت سر هم توقیف شد.
تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا مانند یک دومینو همه کشور‌های مطرح منطقه را در برگرفته است. آنچه امروز از آن با عنوان درک جدید کشور‌های غرب آسیا از آن یاد می‌شود، در پی آن است تا منطقه ما را به سمت‌وسویی پیش ببرد که شاید چند ماه قبل تصور آن هم کمی دشوار بود.
رئیسی گفت: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به غلط تصور می‌کنند که فقط آن‌ها توانایی انجام کار‌های مهم و پیچیده را دارند و این تصور را در رفتارشان نسبت به دیگر ملت‌ها اعمال و آن‌ها را تحقیر می‌کنند، اما امروز ما در پتروپالایشگاه آبادان شاهد جلوه ارزشمندی از «ما می‌خواهیم، ما می‌دانیم و ما می‌توانیم» ملت ایران هستیم
رستمی با بیان اینکه ۴۴ سال ایستادگی این نظام نشان‌دهنده ارتباط انقلاب اسلامی با اراده الهی است، عنوان کرد: نظام ما در برابر هجمه‌هایی تاب آورده که تنها یکی از آن‌ها برای از پا در آوردن یک کشور کافی است. هر بار دشمن سعی کرده به ما ضربه بزند، نظام اسلامی ما قوی‌تر شده است.
رستمی با بیان اینکه ۴۴ سال ایستادگی این نظام نشان‌دهنده ارتباط انقلاب اسلامی با اراده الهی است، عنوان کرد: نظام ما در برابر هجمه‌هایی تاب آورده که تنها یکی از آن‌ها برای از پا در آوردن یک کشور کافی است. هر بار دشمن سعی کرده به ما ضربه بزند، نظام اسلامی ما قوی‌تر شده است.
جمهوری اسلامی نوشت: حکمرانان ما نباید تصور کنند بی‌گدار به آب زدن مخالفین به این معناست که نارضایتی وجود ندارد و خطر رفع شده است. نادیده گرفتن خطر، اشتباه بزرگی است که هرجا حکمرانان مرتکب آن شدند زیان غیر قابل جبرانی را برای حکمرانی خود و برای مصالح و منافع کشور خریدند.
اینکه ایران تصور کند، با احضار سفیر چین و بازخواست او، مساله را حل کرده، اشتباه است. واضح است که چینی‌ها چرخش عیانی داشته‌اند. در برابر این چرخش، ایران هم باید چرخش خاص خود را داشته باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرت‌ها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
ظریف: حتما اشتباه می‌کنیم اگر فکر کنیم می‌توانیم مردم را نادیده بگیریم تصور این که مردم را بتوان با خشونت حفظ کرد تصوری است که خداوند به پیعمبر می‌فرماید تو هم نمیتوانی
رئیس فدراسیون بوکس گفت: دوستان تصور می کردند که ما از این کانکس ها استفاده نمی کنیم، اما با آنها صحبت کردیم و جابه جایی خوابگاه ملی پوشان لغو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ