رئیس‌جمهور در مراسم روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت: هلال احمر مجموعه‌ی ارزشمندی است و باید همه تلاش کنند که این مجموعه روز به روز ارتقا پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هلال احمر گفت:برپایی مراکز نوآوری در کارخانه‌های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، نساجی هلال و سازمان امداد و نجات قابل اجرا بوده و این مراکز بستری برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به متاثرین حوادث جوی در ۵ استان کشور خبر داد.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران تمهیدات هلال احمر برای برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر در پایتخت را تشریح کرد.
یزد- رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری فراخوان طرح، ایده خلاقانه و اختراعات امدادگران نخبه خبر داد.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در کشور عراق تمهیدات هلال احمر ایران برای روز عرفه در کربلا را تشریح کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان گفت: هلال احمر جلوه رشادت، مجاهدت، ایثار، خداباوری و مردم‌دوستی است و باید روز به روز ارتقا پیدا کند؛ این مجموعه مرزبندی سیاسی، جغرافیایی، قومی و مذهبی ندارد.
معاون پیشین دفتر مطالعات سیاسی بین الملل وزارت امور خارجه گفت: هلال احمر پیشگام ارائه خدمات امدادی در داخل و خارج از کشور است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید ۱۰ هزار و ۸۰ ست دیالیز در هفته گذشته خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی به بیش از ۳۴ هزار نفر خبر داد.
بنا بر گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر، طی عملیات‌های این سازمان به ١١٠١٢ نفر امدادرسانی صورت گرفته و برای ٢٨٦ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت به دنبال بارش‌های سراسری در سطح استان خبر داد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس گفت: در پی زلزله ۳ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.
رئیس هلال احمر سوریه خواستار رفع تحریم های سوریه به منظور خدمات رسانی به زلزله زدگان شد.
معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال احمر به تمام زلزله زدگان خوی اسکان اضطراری داد.
معاون آموزش و پژوهش از برگزاری دوره‌های امدادی و تخصصی ویژه اهالی رسانه و خبرنگاران بحران خبر داد.
در حالی که برخی تلاش داشته اند تا مسئولیت آنتی بیوتیک های وارداتی را متوجه هلال احمر کنند مشخص شده است که سازمان هلال احمر صرفا وظیفه انتقال این دارو از خارج کشور به داخل را داشته است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به نقش هلال‎ احمر در امدادرسانی و ارائه خدمات در مسیر پیاده ‎روی اربعین گفت: جمعیت هلال‎ احمر، یک نیروی جهادی فراتر از مرزها است.
در مسیر نجف تا کربلا هم ۵۹۲ نفر به نیرو‌های هلال احمر مراجعه کردند که بیشترین دلیل مراجعه تزریقات، سرم تراپی و مشکلات زنان بوده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: هلال احمر نگاهی ویژه به جوانان دارد و از توانمندی های آن ها استفاده می کند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از تلاش این سازمان برای توسعه خدمات حمایتی از دانش‌آموزان نخبه خبر داد و گفت: هلال‌احمر در حال حاضر حدود ۶۰۰ دانش‌آموز را تحت پوشش دارد.
به دنبال حرکت زننده سرمربی استقلال تهران و حمله او به تیم امدادی حاضر در ورزشگاه فوتبال، جمعیت هلال احمر این حرکت را محکوم کرد.
کولیوند اعلام کرد: از ۹۰ جان باخته‌ای که در کشور داریم حدود ۴۰ نفر از آن‌ها مربوط به تهران در منطقه‌های امامزاده داوود و فیروزکوه است، سیلاب سنگینی بود که نیاز به تجهیزات ویژه داشت که شهرداری خیلی سریع این تجهیزات را فراهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ