" میترا شاه پرست" بازیکن شیرازی تیم ملی کبدی بانوان بر اثر سانحه تصادف به کُما رفت و در بیمارستانی در شیراز بستری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
اصفهان- میترا شعبانیان یکی از پر افتخارترین مربیان والیبال کشور ومشهور به بانوی بازیکن ساز والیبال ایران هدایت تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان را بر عهده گرفت.
میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن انتخاب شد.
وقتی میترا برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: من بی‌گناهم اگر چند سال بعد قاتل شوهرم پیدا شد چه پاسخی به من می‌دهید؟
میترا اصغرزاده ‌و پوریا درینی با قهرمانی در بخش بانوان و مردان مسابقات شطرنج قهرمانی زون غرب آسیا صاحب سهمیه جهانی شدند.
در پایان مسابقات شطرنج زون غرب آسیا میترا اصغرزاده در بخش زنان و پوریا درینی در بخش مردان قهرمان شدند و جواز حضور در جام جهانی باکو را کسب کردند.
کازویوشی میورا، مهاجم 56 ساله ژاپنی، اعلام کرد که می خواهد تا 60 سالگی به بازی کردن ادامه دهد.
میترا رفیع برای چند مرزبان که چند روز پیش جان باختند، یک استوری به اشتراک گذاشته است.
بانوی ایرانی ناظر مسابقات جهانی هندبال در کرواسی شد.
مهاجم افسانه ای ژاپنی به مسن ترین بازیکنی تبدیل شد که در کشور پرتغال بازی می کند.
من برای حل موضوع جلوی در رفتم، اما ناگهان میترا با چاقو به دستم ضربه‌ای زد و بعد هم شهرام به من حمله کرد و با هم درگیر شدیم به خاطر سروصدای ما ناپدری‌ام از خانه بیرون آمد و قصد داشت ما را از هم جدا کند که میترا و شهرام او را با چاقو زدند و فرار کردند.
کازویوشی میورا، اسطوره فوتبال ژاپن و مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا قراردادی جدید را این بار در پرتغال منعقد کرد.
میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان عراق انتخاب شد.
کازیوشی میورا، مهاجم ۵۵ ساله ژاپنی همچنان قصد دارد فوتبال خود را ادامه دهد.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی که اخیرا رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، حالا قرار است راهی یک تیم پرتغالی شود.
کازویوشی میورا و هیده‌توشی ناکاتا از نزدیک اولین بازی ژاپن در جام جهانی را تماشا کردند‌.
الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی این افراد هستند و سه فرد دیگر نیز باید طی روزهای آتی به مقام قضایی در مورد مطالب غیرواقعی مطرح شده پاسخگو باشند.
زن ۲۷ساله به نام میترا در حالی در بیمارستان جان داد که آثار جراحت‌های شدیدی روی بدنش مشهود بود. حالا رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند کوچک مقتول درخواست دیه از بیت‌المال کرده است.
کارشناس برنامه تلویزیونی شیوه در کنایه به محمدعلی نجفی گفت: زنش را با ۵ گلوله در خانه کشت، یک نفر هم نگفت خشونت علیه زنان رخ داده است.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی، رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی، رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: کسانی که نتوانستند احراز قتل میترا استاد را زیر سوال ببرند حرمت زن را با طرح پرستو بودن او زیر سوال بردند، حالا همین افراد مدافع حقوق و کرامت زن شده اند.
میتیا گاسپارینی، پشت خط زن تیم ملی والیبال صربستان در این فصل از رقابت‌های باشگاهی برای فولاد سیرجان به میدان می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ