شیوه نامه تایید و تمدید مجوز ثبت سفارش محصولات کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شیوه‌نامه جدید ترافیکی ماه محرم را اعلام کرد.
گوترش تاکید کرد، باید با پدیده اسلام هراسی مقابله شود و افزود: پیام سید علی سیستانی، مرجع عالی شیعه را دریافت کردم، از تلاش‌های ایشان سپاسگزارم و پاسخ پیامش را خواهم داد.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد، مراحل و شرایط ثبت نام در این مدارس را اعلام کرد.
قربان زاده گفت: ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به شیوه درستی واگذار خواهد شد که جزئیات آن هفته آینده اعلام می‌شود.
شیوه نامه قیمت گذاری ارزی و ریالی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی محصولات کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.
شیوه نامه اولویت دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.
نمره مصاحبه ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی براساس شیوه نامه ابلاغی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارسال می‌گردد، صورت خواهد گرفت و دانشگاه‌ها برای تمامی افراد معرفی شده که در مصاحبه شرکت کرده اند، نمر‌های مطابق با شیوه نامه مذکور تعیین و برای گزینش نهایی به این سازمان ارسال می‌کنند.
برگزاری مقطع دکتری پژوهش محور مشروط به داشتن طرح پژوهشی تقاضا محور طرح پژوهشی دارای کارفرمای مشخص که برابر قرارداد، اجرای آن به مؤسسه واگذار و اعتبارات کامل آن به همراه هزینه‌های نظارت بر آن توسط کارفرما تأمین و نتیجه کار نیز تحویل گرفته می‌شود (با کارفرمای مشخص) شخصیت حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی است که طی یک قرارداد، انجام طرح پژوهشی را به دانشگاه/مؤسسه واگذار نموده و تأمین همه هزینه‌های انجام و نظارت بر اجرای موضوع قرارداد است را تقبل می‌کند.
کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که استفاده از لیزر توسط تماشاگران در استادیوم ها محرومیت در بر دارد.
شرکت دارویی فایزر اعلام کرد که مقامات بهداشتی ایالات متحده برای شیوه درمانی تازه این شرکت علیه بیماری میگرن مجوز صادر کرده‌اند.
زمان و شیوه برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال اعلام شد.
محیط زیست مازندران اعلام کرد همه شرایط انتقال این گوزن زرد ایرانی با رعایت شیوه نامه‌های استاندارد انجام شده بود.
یازده نماینده مجلس در نامه ای به شورای رقابت اعلام کردند که شیوه فعلی عرضه خودرو در بورس غیرقانونی و ضدرقابتی بوده و بدلیل ایجاد سفته بازی و نوسانات غیرموجه در معاملات، عرضه باید متوقف شود.
یازده نماینده مجلس در نامه ای به شورای رقابت اعلام کردند که شیوه فعلی عرضه خودرو در بورس غیرقانونی و ضدرقابتی بوده و بدلیل ایجاد سفته بازی و نوسانات غیرموجه در معاملات، عرضه باید متوقف شود.
شیوه نامه و زمان‌بندی مزایده عمومی معادن کشور در قالب بسته سرمایه گذاری اعلام شد.
یکی از تفاوت های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می شود و در برخی از بازی ها این عدد دو رقمی بوده است.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
پورعباس گفت: نوبت اول آزمون سراسری به شیوه جدید در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ و نوبت دیگر آزمون تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و اعلام نتایج در شهریورماه خواهد بود.
معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: شیوه نامه واردات گندم معمولی و دروم توسط صنف و صنعت ابلاغ شد.
اخیرا وزارت صمت اعلام کرده که سامانه یکپارچه فروش خودرو به دلیل اینکه فقط تعدادی از محصولات یک خودروساز مشمول قرعه کشی هستند از موضوعیت خارج شده و این سامانه دیگر مثب قبل فعالیت نخواهد کرد.
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) شیوه تقسیم‌بندی تیم‌های ملی این قاره برای قرعه‌کشی مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ را اعلام کرد.
آیت‌الله مکارم شیرازی استاد برجسته حوزه‌های علمیه نظر خود درباره شیوه اخذ جریمه نقدی از بانوان به دلیل حجاب را اعلام کرد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای «شیوه‌نامه اخذ وثیقه از مؤسسات اعتباری در قبال اضافه برداشت و واگذاری و فروش وثایق دریافتی» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ