اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد زیادی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران هنوز موفق به یافتن تیم برای فصل جدید نشده اند.
انتظار باشگاه‌ها برای بالابردن سهمیه بازیکن بزرگسال به سرانجام نرسید و تنها با افزایش سهمیه زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال موافقت شد.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
با پایان سهمیه لیگ برتری تراکتور، آخرین خرید این تیم از خارج مرزهای ایران خواهد آمد.
در لیست بزرگسالان تراکتور تنها نام 10 بازیکن دیده می‌شود.
فدراسیون فوتبال ترکیه که پیش از این قانون جدید استفاده تیمهای سوپرلیگ این کشور از بازیکنان خارجی را اعلام کرده بود بندهای جدیدی به این قانون اضافه کرد.
باتوجه به تغییرات در اعطای سهمیه مسابقات آسیایی، احتمال دارد جام حذفی نیز جایگاه و اعتبار فعلی خود را از دست بدهد.
قوانین جدید فدراسیون دست سرمربیان تیم‌ها را می‌بندد؛ در این فصل احتمالا همه باشگاه‌ها با کمبود بازیکن مواجه شوند.
‌طرح افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران رسما مصوب و اجرائی شد.
سهمیه ایران در دو سطح جدید لیگ قهرمانان تعیین شد
فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده لیگ برتر سهمیه بازیکنان خارجی را افزایش می‌دهد.
سایت فوتی رنکینگ سهمیه کشور‌ها در فرمت جدید رقابت‌های باشگاهی آسیا را اعلام کرد.
سایت فوتی رنکینگ سهمیه کشورها در فرمت جدید رقابت‌های باشگاهی آسیا را اعلام کرد.
پنج مرد و یک زن ایرانی با اعلام فدراسیون جهانی والیبال در سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف در لیگ‌ ملت‌ها 2023 نقش‌آفرینی‌ خواهند کرد.
نماینده مجلس یازدهم گفت: در صورتی که دولت توانایی لازم را داشته باشد سهمیه بنزین به هر کد ملی بدون افزایش قیمت اجرا خواهد شد.
کاپیتان سابق استقلال طی روزهای آینده تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.
بانک مرکزی امروز از برنامه جدید برای پاسخ به نیاز ارزی مردم خبر داد. اقدامی که هرچند با ابهاماتی همراه شده است، اما تا به این لحظه، نشان از افزایش حجم عرضه ارز به متقاضیان در صفوف صرافی‌ها دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اقدام به تعدیل شاخص ارزی کمک خواهد کرد یا خیر؟
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که بازیکن خارجی به صورت نامحدود در لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
دیگر مسابقاتی به نام AFC کاپ برگزار نشود. به  جای آن لیگ قهرمانان آسیا در 3 سطح A و B و C برگزار شود. طبق اعلام نشریه قطری باشگاه های 10 لیگ برتر آسیا که ایران یکی از آنهاست باشگاه هایش در این 3 سطح توزیع می شود
دیگر مسابقاتی به نام AFC کاپ برگزار نشود. به  جای آن لیگ قهرمانان آسیا در 3 سطح A و B و C برگزار شود. طبق اعلام نشریه قطری باشگاه های 10 لیگ برتر آسیا که ایران یکی از آنهاست باشگاه هایش در این 3 سطح توزیع می شود
وزیر کشور گفت: اعزام‌های جدید زائران به عتبات عالیات به تدریج و طبق سهمیه آغاز می‌شود. اگر مجدداً هجوم جمعیت به مرزها صورت بگیرد قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ