عارف غلامی مدافع باشگاه استقلال همچنان از ترکیب این تیم دور مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، مرتضی میرزایی ورزشکار کشتی پهلوانی به مدت ۴ سال از فعالیت در کلیه حوزه‌های ورزش محروم شد.
از نظر ستاره سابق تیم ملی فرانسه، لیونل مسی اگر پیشنهاد تمدید پی اس جی را قبول می کرد، هرگز به خاطر سفر به عربستان محروم نمی شد.
باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که با مسی به خاطر این سفر غیر ضروری برخورد کند؛ تا جایی‌که محرومیت دو هفته‌ای را برای او در نظر گرفت.
روزنامه تایمز مدعی شد که یورگن کلوپ به خاطر خوشحالی جنجالی‌اش در دیدار برابر تاتنهام با محرومیت سنگین روبه‌رو خواهد شد.
آیا جریمه جدیدی در انتظار سرمربی استقلال است؟
آیا کسی شنیده است که خیابان را به خاطر ارتکاب قتلی در آن توقیف کنند؟ آیا ممکن است اداره‌ای را به خاطر ارتشا در آن تعطیل کرد؟ آیا به خاطر تخلف رئیس جمهوری از وظایف قانونی خود، میز ریاست جمهوری را می‌توان توقیف کرد؟ گویندگان متوجه بار کلمات خود نیستند؛ اگر ایشان مدعی اند محدوده‌ای حوزهٔ عمومی است، یعنی در تملک مجرم نیست، سببیتی در وقوع جرم نداشته و نمی‌توان با آن رفتار آلت جرم کرد. در حوزهٔ عمومی، مسئولیت کیفری شخصی است و عرصهٔ عمومی سهمی در ارتکاب جرم ندارد. به همین طریق نمی‌توان واحد‌های صنفی را به دلیل رخداد کشف حجاب در آن‌ها پلمب کرد.
هواداری که در جریان بازی مایورکا-رئال مادرید به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بود، سه سال حق ورود به ورزشگاه اختصاصی مایورکا را نخواهد داشت.
اتحادیه فوتبال قصد دارد الکساندر میتروویچ، مهاجم فولام، را به دلیل هل دادن داور بازی دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد به شدت مجازات کند و احتمالا محرومیت سنگینی در انتظار او است.
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
هوادار چلسی به خاطر توهین نژادپرستانه به سون هیونگ مین سه سال از حضور در استادیوم‌ها محروم شد.
یک ملی‌پوش وزنه‌برداری به خاطر انجام دوپینگ با محرومیت سنگینی روبه‌رو شد.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به تهران با یک خبر تلخ مواجه شد؛ 4 جلسه محرومیت به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با با پیکان و 10 درصد جریمه نقدی!
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بر شمردن دلایل محرومیت ریکاردو ساپینتو به خاطر اتفاقات دیدار با مس کرمان، گفت: باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای سرمربی خود ننوشت.
محرومیت یک جلسه بهزاد غلامپور تعلیق شده بود و به همین خاطر او توانست مقابل پیکان روی نیمکت بنشیند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات دیدار استقلال و مس کرمان رای به محرومیت ریکاردو ساپینتو داد.
نشریه ایتالیایی از احتمال محرومیت ابرستاره پرتغالی به خاطر تقلب باشگاه یوونتوس خبر داد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یک ورزشکار پارادوچرخه سواری را به دلیل استفاده از مواد نیروزا به دو سال محرومیت، محکوم کرد.
در این حکم محرومیت، دلیل وقوع آن عنوان نشده و مشخص نیست داور مذکور به خاطر تبانی و فساد در تغییر نتیجه محروم شده است یا مسایل دیگری باعث این محرومیت شده است.
خبری در همین چارچوب در فضای مجازی منتشر شده است که سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به خاطر رفتار‌های خارج از عرف در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم ملی فوتبال ساحلی محروم شدند
یک جلسه محرومیت اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال برای مهدی رحمتی تعلیقی است نه قطعی و به همین خاطر او می تواند در بازی با ذوب آهن روی نیمکت تیمش بنشیند.
یک جلسه محرومیت اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال برای مهدی رحمتی تعلیقی است نه قطعی و به همین خاطر او می تواند در بازی با ذوب آهن روی نیمکت تیمش بنشیند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به خاطر اظهانظر درباره داوری بازی با استقلال محروم شد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یک ورزشکار پاورلیفتینگ را به دلیل استفاده از مواد نیروزا دو سال محروم کرد.
با وجود شکایت باشگاه استقلال از حمید حاج ملک به خاطر قضاوتش در دیدار با فولاد این داور از سوی کمیته داوران محروم نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ