رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اجرای طرح جامع پارک طبیعت پردیسان گفت: ایران جزو ۱۰ کشور اول دنیا در تنوع زیستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- سرپرست پایگاه بافت تاریخی سمنان از آغاز طرح مرمت بام مسجد جامع سمنان خبر داد و گفت: سبک‌سازی، عایق‌بندی و عملیات آجرفرش سه رکن این عملیات عمرانی هستند.
سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از اجرای طرح بیمه رایگان برای دهک‌های یکم تا پنجم جامعه در استان خبر داد و گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز در این طرح مشمول مشارکت دولت در پرداخت می‌شوند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در محله مولوی خبر داد.
معاون فرماندار تهران گفت: مدیریت پسماند مبتنی بر طرح جامع، گام بزرگی در ارتقای شاخص‌های تاب آورانه محیط زیستی در کلانشهر تهران خواهد بود.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: برای مرتفع شدن مشکلات حوضه آبریز زاینده رود طرح جامع آب برای این حوضه در دست اقدام است و پس از تکمیل و تأیید وزارت نیرو اجرایی خواهد شد.
شاهرود- رئیس موسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور بابیان اینکه جمع آوری گیاهان مهاجم کاری بسیار هزینه بر است، گفت: طرح قرنطینه نباتی برای پیشگیری از ورود گیاهان مهاجم لازم الاجرا است.
حجت‌الاسلام حسین جلالی دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در حال حاضر مسئولان ذیربط، مصمم هستند که قانون عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در جامعه اجرایی شود.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۱۵۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای طرح خانه تکانی بهاری در این منطقه با جمع آوری پسمانده‌های آخر سال شهروندان و آموزش‌های محیط زیستی و ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا بین اهالی محلات خبر داد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ باید تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن با محوریت اداره کل راه و شهرسازی به جمع بندی برسد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت با اجرای طرح «برکت مهدوی» اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی را تحت پوشش بیمه‌ای قرار داده است.
تایباد ـ همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، آئین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مرزی دوغارون و همچنین طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
معاون شهرداری منطقه ۲ تهران از اجرای طرح فوریتی جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در مجموع با کشف ۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۲۱ نفر از خرده فروشان که در خیابان‌ها، معابر و بوستان‌ها حضور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در پایتخت خبر داد و گفت در اجرای این طرح ۳۸۴ نفر از این معتادان متجاهر جمع اوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: طرح معماری مجموعه معراج شهدا انجام خواهد شد.
معاون امور بندری سازمان بنادر از تدوین دستورالعمل اجرایی طرح جامع بنادر کشور و انعقاد قرارداد بهره‌برداری از بنادر جاسک، سیریک، کنگان و گناوه خبرداد.
مشاور معاون میراث‌فرهنگی از تدوین«آئین‌نامه فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان در میراث‌فرهنگی»خبر داد و گفت:طرح جامع آموزش میراث‌فرهنگی در دست تدوین است و پس از تصویب در چند سطح اجرا می‌شود.
رشت- معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پیگیری جدی طرح جامع حفاظت آب و خاک کشور گفت: این طرح با محوریت استان های شمالی اجرا می شود.
پس از مشخص شدن شرایط رتبه بندی معلمان گروه‌هایی از جامعه فرهنگیان کشور بودند که نسبت به برخی بند‌های طرح رتبه بندی اعتراضاتی داشتند و مخالفت‌های خود را اعلام کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح ضربتی لایروبی و پاکسازی شبکه‌های اصلی جمع آوری آب‌های های سطحی با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی خبر داد.
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه» اجرا می‌شود.
رئیس جمهور برخی کار‌های انجام شده در این دولت را از آرزو‌های دیرینه کشور برشمرد و گفت: از بین بردن زمینه رانت و قاچاق دارو با اجرای طرح دارویار، ساماندهی صدور مجوزها، اجرای بخش‌های اصلی سامانه جامع تجارت، از جمله مواردی است که باید به خوبی برای افکار عمومی تبیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ