نکوداشت آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر ایران همزمان با زادروز این هنرمند در حالی با حضور گسترده اهالی سینما و تئاتر برگزار شد که پسیانی با ظاهری غیرمنتظره در این مراسم حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهیندخت مولاوردی در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تلاش برای آهسته و پیوسته رفتن از اولین درس‌هایی است که این سال‌ها از معلم و استادم سرکار خانم شجاعی که در ادامه و در طول مسئولیتم چون مشاوری امین در کنارم بودند، آموختم و در عشق او، چون او شدم! حرکت با سرعت مطمئنه، آرام و تدریجی و صبورانه، هرچند به قول شاعر بعضا «صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد»! و اگرچه بر این باورم که ما آخرین نسلی هستیم که صبوری پیشه می‌کنیم و نسل‌های بعد از ما به صبوری و قناعت ما نیستند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نوری در پیامی به آیین نکوداشت زهرا شجاعی تاکید کرد: ناگفته نماند که خلأ‌های قانونی و یا فراقانونی ناشی از دیدگاه‌های بنیادگرایانه و یا سنتی همچنان در محروم کردن زنان از حضور در برخی عرصه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری مانند خبرگان، شورای نگهبان، شورای عالی قضایی، ریاست جمهوری و ... وجود داشته و دارد و تا احقاق حقوق کامل و برابر راه بلندی در پیش است.
مراسم نکوداشت دکتر زهرا شجاعی، فعال حوزه زنان با حضور فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای و جمعی از شخصیت‌های برجسته برگزار شد.
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از زحمات صادقانه و مجاهدت های خالصانه مهندس محمد هادی اردبیلی؛ نخستین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اهدای لوح قدردانی کرد.
مراسم یادبود حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر برادران اسحاق جهانگیری معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری ،  ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری و  مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشگری در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم آیین نکوداشت دکتر حسین مهرپور و با رونمایی از کتاب مجموعه مقالات اهدایی به استاد ببا حضور دکتر محمد جواد ظریف در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
دومین نکوداشت چهره های ماندگار میراث فرهنگی ایران
تعدادی از پیشکسوتان حوزه میراث فرهنگی در دومین نکوداشت مفاخر میراث فرهنگی به پاس سال‌ها خدمت در این عرصه مورد تقدیر قرار گرفتند.
دومین دوره نکوداشت چهره‌های ماندگار میراث فرهنگی کشور روز ۲۵ خرداد برگزار می‌شود.
هشتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن و هفتمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی به همراه آئین نکوداشت سردار شهید علیرضا نوری با حضور مدیرعامل راه‌آهن آغاز شد.
هشتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن و هفتمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی به همراه آئین نکوداشت سردار شهید علیرضا نوری با حضور مدیرعامل راه‌آهن آغاز شد.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت و همچنین تخفیف‌های جذاب خرید نت‌باکس و بیمه گوشی به استقبال و نکوداشت روز خرم‌آباد رفت.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت به استقبال و نکوداشت هفته شیراز رفت.
برگزاری نکوداشت یک معمار از خودش در مسجد، نگرانی برای مزایده کاربری ارگ راین، برپایی تور گردشگی کشورهای CIS و در گذشت یک باستانشناس از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مراسم نکوداشت زنده یاد «عماد افروغ» نویسنده، جامعه‌شناس، استاد دانشگاه و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه (۶ اردیبهشت) در تالار وحدت برگزار شد.
رئیس‌جمهور در پیامی به همایش نکوداشت مقام علمی آیت‌الله ری‌شهری، گفت: خدمات ارزشمند ایشان برای انقلاب اسلامی، علاوه بر مناصب خطیر، باقیات الصالحات است.
آئین نکوداشت خدمات علمی سید یحیی رحیم صفوی
آئین نکوداشت مقام علمی سرلشکر رحیم صفوی عصر امروز در مرکز همایش‌های شهید چمران برگزار شد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.
آیت الله جنتی به مناسبت برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله سید علی شفیعی در دزفول، در پیامی از مقام شامخ علمی و مجاهدت‌های این عضو مجلس خبرگان رهبری تجلیل کرد.
شهردار منطقه ۲ از رونمایی نخستین اطلس شهری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک و همچنین نکوداشت هفته تهران خبر داد.
آیین نکوداشت خدمات علمی و فرهنگی رئیس سابق کمیته ملی المپیک با حضور اساتید دانشگاه، مقامات فرهنگی، لشکری و کشوری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ