معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار توقف خشونت‌ها و درگیری داخلی در سودان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمار جان‌باختگان آتش‌سوزی جنگل‌ها در جزیره «مائوی» واقع در ایالت هاوایی آمریکا به ۸۰ نفر افزایش پیدا کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگری نیز در زیرآوار وجود داشت، عوامل آتش‌نشانی عملیات جستجو و آواربرداری را ادامه دادند و تا ظهر امروز عملیات آوار برداری در ضلع جنوبی را به پایان رسانده و در ضلع شمالی نیز بخش زیادی از آوار برداشته شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با اشاره به حادثه ریزش آوار در جنوب تهران، گفت: تعداد کشته‌ها در این حادثه به ۳ نفر رسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با اشاره به حادثه ریزش آوار در جنوب تهران، گفت: تعداد کشته‌ها در این حادثه به ۳ نفر رسید.
فولاد در روز گلزنی دو مهاجم خود برابر سایپا به تساوی رسید و البته فرامین تاکتیکی منصوریان مرور شد.
با وجود تلاش‌های گسترده جریان‌های فلسطینی و لبنانی برای آتش‌بس در اردوگاه عین الحلوه، درگیری‌ها در این اردوگاه بین عناصر جنبش فتح و گروه الانصار همچنان ادامه دارد.
طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.
اگرچه با فرا رسیدن عید قربان، دو طرف درگیری‌های سودان،اعلام کردند که آتش‌بس موقت در این کشور برقرار خواهد شد، اما این بار هم، خیلی زود، آتش‌بس نقض شد.
فرماندار نقده گفت: تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی یکشنبه شب در بازارچه امین این شهرستان به ۳۵ نفر افزایش یافته است.
حقیقت پور در پاسخ به اینکه به قدرت رسیدن چهره‌های تندرویی همچون مجتبی ذوالنوری که روز برجام را به آتش کشید، چه تبعاتی به همراه دارد، گفت: فکر می‌کنم تغییر کرده‌اند و الان ایشان دیگر برجام را آتش نمیزنند. برداشتم این است که تاکتیتکی هم که شده تغییر کرده‌اند. شاید به این نتیجه رسیده‌اند که در مقطع فعلی قبول برجام برای حل مسائل داخلی‌مان مفید باشد.
خانه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتری روز گذشته دچار آتش سوزی شد و این درحالی بود که او خودش در مسافرت حضور داشت.
سرپرست مرکز اورژانس تهران، از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
گالاتاسرای با درخشش خیره کننده مرتضی شریفی به پیروزی رسید. همچنین فنرباغچه هم حریف خود را شکست داد اما تورشاد یک باخت دیگر را تجربه کرد.
اطفای حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی که صبح امروز دچار حریق شده است، با حضور نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.
آتش نشانان انگلیسی در اعتراض به وضعیت درآمدی و معیشتی خود دست به اعتراض خواهند زد.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
«با بی توجهی مردم و رسیدن اغتشاشگران به کیوسک نیروی انتظامی که در مقابل خیابان ناصرخسرو قرار داشت ابتدا اغتشاشگران شیشه‌های کیوسک پلیس را شکسته و سپس به آن را به آتش کشیدند.»
«محمد ناصر العاطفی» با بیان اینکه توان نظامی یمن به سطح پیشرفته ای رسیده است، به متجاوزان هشدار داد که اگر از فرصت آتش بس استفاده نکنند، غافلگیر خواهند شد.
این آتش سوزی‌ها در استان الطارف در شرق الجزایر روی داده است و تا کنون ۲۰۰ نفر نیز زخمی شدند.
آتش سوزی گسترده جنگل ها در مناطق شرقی الجزایر تا کنون به کشته شدن ۴۱ نفر منجر شده است.
آتش سوزی گسترده جنگل ها در مناطق شرقی الجزایر تا کنون به کشته شدن ۳۶ نفر منجر شده است.
شورش ناگا طولانی‌ترین شورش در جنوب آسیا است. اما بزرگترین جناح مسلح ناگا، شورای ناسیونال سوسیالیست ناگالند (ایساک-مویوا) به مدت ۲۵ سال با دولت هند در آتش بس بوده است، زیرا مذاکرات صلح بر سر موضوع استفاده از پرچم ناگا و قانون اساسی به بن بست رسیده است.
جنبش جهاد اسلامی طی بیانیه‌ای رسما از اعلام توافق آتش‌بس در غزه از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت فلسطین) خبر داد و از تلاش‌های مصر برای رسیدن به این توافق تقدیر کرد.
جشنواره جهانی فیلم فجر روز گذشته در فیاپف به ثبت رسید. حالا این جشنواره در کنار جشنواره‌های معتبر جهانی به ثبت رسیده و مزیت‌های زیاد و البته مسائل خاص خود را هم دارد. وقتی در قاعده‌های جهانی قرار می‌گیریم، در شرایط جدیدی هم قرار می‌گیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ