ین در برابر یورو کاهش بیشتری پیدا کرد و به پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۰۸ رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
رکوردی دیگر از ریزش ین ژاپن
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با دیدار ایتالیا و برزیل برگزار شد و محمد شاهمیری نظارت ین مسابقه را برعهده داشت.
در توکیو، بازدیدکنندگان می‌توانند بومیان پشمالو آمریکای جنوبی را نوازش کنند، در آغوش بگیرند. ۳۰ دقیقه ۱۰۰۰ ین (۷ دلار) هزینه دارد.
طرح‌های دو فوریتی و چندفوریتی دولت برای مدیریت بحران‌های اقتصادی، تنها مسکن‌هایی مقطعی خواهند بود که هم اجرا و هم نظارت بر آن با مشکلات بزرگ مواجه خواهد بود. از یک سو، هزینه‌های انسانی و مالی بزرگی می‌بایست برای اجرا و نظارت بر ین طرح‌ها صرف شود. از سوی دیگر، راه‌های دور زدن این طرح‌ها به آسانی از سوی دلالان شناسایی می‌شود و عملا اصلاحی در وضعیت صورت نمی‌گیرد. اگر دولت قصد دارد به صورت زیرساختی مشکلات اقتصادی را رفع کند، باید اصلاح سیستم بانکداری و نظام واسطه‌گری در بازار را در پیش بگیرد و نه این‌که سطح خرد و افراد را مخاطب خود قرار دهد
اتحادیه آسه آن قصد دارد برای در امان ماندن از تنش‌های ژئوپلتیک دلار، یورو، ین، و پوند انگلیس را از مبادلات تجاری خود حذف کند.
علیرضا سهرابیان به عنوان تنها کاندیدا در مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی برای چهارسال دیگر به عنوان رئیس ین مجموعه ابقاء شد.
شرکت تویوتا موتور ژاپن افزایش شگفت‌انگیز ۲۲ درصدی در سود عملیاتی سه‌ماهه سوم را ثبت کرد زیرا ضعیف‌ترشدن ین و حجم فروش بالاتر به این خودروساز برتر جهان کمک کرد تا بر شوک ناشی از افزایش هزینه‌های مواد خام غلبه کند.
در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر تصمیم جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا هستند، ارزش دلار آمریکا کاهش یافت و ین در میان گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه بانک ژاپن ممکن است از سیاست کنونی خود دور شود، قوی‌ترین عملکرد ۶ ماهه را ثبت کرد.
زیر مجموعه اپل در ژاپن باید برای فروش عمده آیفون و سایر دستگاه های اپل به گردشگران خارجی ۱۳ میلیارد ین (۹۸ میلیون دلار) مالیات اضافی به دولت این کشور پرداخت کند.
ین سطوح سه‌گانه (اقتصاد، اینترنت و امنیت) رکن‌های به هم‌پیوسته یک پازل هستند که انگار پازل‌چین، نمی‌داند مشکل چیدمان تکه‌ها کدام است. هر بار یک سوی پازل را می‌چیند، اما غافل از آن است که ایراد اصلی همان تکه‌ای است که او چنین می‌انگارد درست چیده شده است.
به دلیل کاهش ارزش ین در مقابل دلار، فروش آیفون ۱۴ در ژاپن کاهش یافته و مردم به خرید آیفون های دست دوم روی آورده اند.
رسانه های جمهوری چک گزارش دادند که تمیم ین حمد آل ثانی سفرش به پراگ را به علت برآورده نشدن مطالبات نیمه کاره رها کرده و به دوحه بازگشته است.
رسانه های جمهوری چک گزارش دادند که تمیم ین حمد آل ثانی سفرش به پراگ را به علت برآورده نشدن مطالبات نیمه کاره رها کرده و به دوحه بازگشته است.
کاهش ارزش ین، خوش‌بینی را از ژاپن ربود!
تولید کننده گوشی‌های هوشمند Ulefone به تازگی اولین گوشی هوشمند مقاوم جهان با هدفون TWS داخلی را معرفی کرده است. ین دستگاه که Armor 15 نام دارد، دارای یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی اچ دی پلاس است که از وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ