پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی فردا شنبه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم تشییع و تدفین خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر گل گون کفن شهید نظم و امنیت «سعید پویان» در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باغملک برگزار خواهد شد.
توضیحات سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا را در خصوص شرایط حضور مشمولان خدمت سربازی در مراسم اربعین امسال را مشاهده می‌کنید.
زمان برگزاری مراسم تشییع شهید محمد قنبری، شهید راه امنیت اعلام شد.
اهواز - زمان برگزاری مراسم تشییع شهید «محمد قنبری» شهید راه امنیت اعلام شد.
اعضای تیم اینترمیلان برای حضور در فینال چمپیونزلیگ امروز به استانبول سفر کردند.
آنطور که بخش رسانه تیم ملی اعلام کرده، اللهیار صیادمنش به علت برگزاری مراسم ازدواجش از اردوی ایران خط خورده است.
رئیس جمهور منتخب ترکیه روز شنبه پس از شرکت در مراسم تحلیف، تغییرات کابینه خود را اعلام خواهد کرد.
اهواز - مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر گل گون کفن شهید نظم و امنیت ستوان یکم «سعید ربیعی» در شهرستان‌ اهواز برگزار خواهد شد.
مجلس ترحیم آن مرحومه، ساعت ۱۶ تا ۱۷ همان روز در مسجد فاطمیه برقرار خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی گفت: نیروهای مسلح حتما و قطعا مانند گذشته انتقام خون این دو شهید را از دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر به سختی خواهند گرفت.
مراسم تشییع مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی برای مراسم خاکسپاری در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد. بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود. وی همچنین از مترجمان مجموعه‌ «بچه‌های اطراف جهان» در نشر اطراف بود که ترجمه «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» نوشته کیتی اسمیت میلوِی از آثار زنده‌یاد فیروزان است. ترجمه «نقطه می‌خواست فرار کند» که از آثار هشام مطر بود، از دیگر آثار این مترجم فقید است.
معاون بهداد فراجا از پیش بینی تمهیدات لازم برای پشتیبانی امدادی از مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد.
سازمان آتش نشانی تهران جزییات برگزاری مراسم تشییع پیکر آتش نشان شهید قریب رضا دارابی را اعلام کرد.
مراسم تشییع مرحوم عباس شیبانی روز جمعه ۲ دی ماه ساعت ۱۲ در بهشت زهرا قطعه ۷۰ ردیف ۷۰ شماره برگزار می‌شود.
مرحله دوم مسابقات جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فردا قرعه‌کشی می‌شود.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه صبح امروز پنجشنبه با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده که وی با انفجار بمب کنارجاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید. سپاه، رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن شهید جعفری اعلام کرد.
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم ۱۳ آبان در تهران
مراسم تشییع شهدای این حادثه تروریستی قرار است رأس ساعت ۹ صبح روز شنبه هفتم آبان از میدان شهدا به سمت حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) برگزار شود.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام متعاقبا اعلام خواهد شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، به مسیرهای راهپیمایی روز اربعین اشاره کرد و از محدودیت‌های تردد و محدودیت‌های توقف در این روز گفت.
دامغان- طبق اعلام فرماندهی انتظامی دامفان، مراسم تشییع پیکر شهید محمد جواد رحیمی که روز گذشته در بیمارستان ولایت دامغان به شهادت رسید، در این شهر برگزار می‌شود.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.
دفتر این مرجع تقلید اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر به پیشگاه مقدس مولا و محبوبش، حضرت بقیت الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، مردم شریف ایران و دوستداران مرجعیت در همه نقاط جهان، به اطلاع می‌رساند زمان مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر معظم له، متعاقباً اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ