خواننده کلمبیایی که روز‌های سختی را بعد از جدایی از جرارد پیکه می‌گذراند، از دل‌شکستی و غم و درد خود به شیوه‌ای مثبت استفاده کرده و آهنگ‌هایی خلق کرد که او را در صدر فهرست بهترین‌ها قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جرارد پیکه بامداد دیروز در یک باشگاه شبانه در مادرید با شعارهای شکیرا شکیرا روبه‌رو شد. اتفاقی که به وضوح او را آزار داد.
به نظر می‌رسد شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، به ورزشکاران علاقه زیادی دارد، چون گفته می‌شود نامزد جدید او بزرگ‎ترین ستاره فرمول یک است.
شکیرا گفت وقتی پدرش در بیمارستان بستری بوده، پیکه به او خیانت کرده و پدرش را «بهترین دوست» خود خواند.
روزنامه "ال پائیس" پیش از برگزاری جلسه دادگاه برای محاکمه شکیرا خواننده مشهور به اتهام کلاهبرداری مالیاتی 14.5 میلیون یورویی به اسناد دادگاه دسترسی پیدا کرده که نشان می دهد این هنرمند کلمبیایی تبار مدعی شده که تا سال 2015 در اسپانیا زندگی نکرده و از آسیب جبران ناپذیری که به شهرت اش وارد شده متاسف است.
شکیرا، همسر سابق پیکه فاش کرد که زندگی مشترک‌شان خیلی موفقیت آمیز نبوده است.
شایعات بسیاری درباره رابطه رابطه جدید شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با لوئیس همیلتون منتشر شده است.
جرارد پیکه در حال گذراندن تعطیلات با دو فرزند خود است، اما تا این لحظه تعطیلات پیکه و پسران توافقی که او در دادگاه با همسر سابقش شکیرا امضا کرده بود را نقض کرده است.
شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی، بار دیگر جرارد پیکه را هدف طعنه‌‌هایش قرار داد و به خیانت او در ازدواجش اشاره کرد.
رابطه زوج مشهور در عجیب ترین حالت خود به پایان رسید.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
شریک زندگی سابق جرارد پیکه با نوشتن متن بلند بالایی از بارسلونا خداحافظی کرد و سیل پیام‌های هواداران به سمتش جاری شد.
خیلی‌ها معتقدند، شکیرا هدفش این بود که دوباره نام کلارا چیا را بر سر زبان‌ها بیاندازد و باعث شود که همه در موردش صحبت کنند.
ترانه معروف شکیرا با الهام از جدایی‌اش از جرارد پیکه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. این اولین آهنگ خواننده کلمبیایی است که به چارت 10 آهنگ پرطرفدار 15 سال اخیر سایت بیلبورد راه پیدا می‌کند.
شکیرا پیش از جدایی و طلاق از جرارد پیکه لقب عجیبی روی کلارا چیا مارتی گذاشته بود.
برخی خبرنگاران از جشن خصوصی شکیرا خبرهای جنجالی دیگری استخراج کرده اند و شایعه ازدواج شکیرا با بازیکن سابق بارسلونا را پخش کرده اند!
در مراسمی که همسر سابق مدافع بارسلونا پس از انتشار اثر جنجالی اخیرش برپا کرد، حضور یکی از ستاره‌های اسبق تیم کاتالان خبرساز شد.
شک او با پرسش اینکه «چه کسی برای صبحانه به خانه ما می آید و مربا می خورد؟» چند برابر شد.
فالگیر مکزیکی ادعای خنده داری را درباره ناکامی اسپانیا در جام جهانی مطرح کرد.
حالا نوبت شکیراست که حضورش در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی قطر را تکذیب کند.
حاشیه‌های پیرامون جدایی جرارد پیکه، مدافع بارسا، از همسرش همچنان ادامه دارد.
در اخباری که در توییتر دست به دست می‌شود گفته شده شکیرا همسر سابق جرارد پیکه که بخاطر خیانت پیکه از وی جدا شده با ایکر کاسیاس دروازه بان پیشین رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا وارد رابطه جدیدی شده است.
تصادف مرگبار سارق خودرو با پیرزن عابر
رابطه غیراخلاقی پیکه با مادر گابی، زندگی خصوصی او را متلاشی کرد.
اختلاف پیکه و شکیرا بعداز طلاق به دادگاه کشید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ