ترکیب رسمی دو تیم اینتر و یوونتوس برای دیدار امشب دو تیم اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادامه اردوی پیش فصل النصر عربستان قرار است در کشور ژاپن برگزار شود و به این ترتیب النصری ها در ژاپن می خواهند به مصاف پاری سن ژرمن و اینتر بروند و دو بازی دوستانه در آن جا برگزار کنند.
باشگاه اینتر از لباس جدید خود برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
ترکیه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود و اقدامات برای آماده‌سازی شهر استانبول و ورزشگاه المپیک آتاترک برای حضور هواداران دو تیم منچسترسیتی و اینتر ادامه دارد.
سیمونه اینزاگی فهرست تیمش را برای مصاف برابر آتالانتا مشخص کرد.
اینتر در حال گفتگو با ترکیش ایرلاینز است تا این شرکت را به عنوان حامی مالی اصلی و اسپانسر روی پیراهن تیم معرفی کند.
مارکا در وبسایت خود و در تحلیل از دربی برگشت اروپایی بین اینتر و میلان نوشت که بازی به قدری کسل‌کننده بود که هر کسی برای خاموش‌کردن تلویزیون ترغیب می شد.
فیلیه اینزاگی و استفانو پیولی 11 بازیکن اصلی خود را برای حضور در دربی میلان مشخص کردند.
رافائل لیائو در بازی امشب برابر اینتر در ترکیب ثابت میلان خواهد بود، اما روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به میلانی‌ها هشدار داد، لیائو، مسی نیست.
ترکیب رسمی دو تیم میلان و اینتر برای دربی اروپایی و جدال دو تیم در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.
اینتر برای دربی با میلان تمام اسلحه‌هایش را در اختیار دارد. باستونی مشکل خاصی ندارد و کنار دارمیان و آچربی بازی خواهد کرد و در خط حمله، ژکو، لائوتارو و لوکاکو آماده‌اند.
اینتر روی آندره اونانا 40 میلیون یورو قیمت گذاشته است. چلسی به دنبال دروازه‌بان نراتزوری است و به این ترتیب، سنگ بزرگی جلوی پایشان گذاشته شده.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
روملو لوکاکو که در بازی دیشب اینتر و یوونتوس با توهین‌های نژادپرستانه مواجه شده و به دلیل شادی بعد از گل جنجالی‌اش اخراج شد، درباره اتفاقات بازی صحبت کرده و خواهان اقدام واقعی علیه نژادپرست‌ها شد.
اینتر عصر امروز در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس خواهد رفت.
ترکیب دو تیم پورتو و اینتر برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اعلام شد.
ستاره ایرانی پورتو پس از دو مسابقه دوباره مقابل اینتر میلان به ترکیب تیمش برمی‌گردد.
در چارچوب دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پورتو در حالیکه مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود داشت برابر اینتر با یک گل شکست خورد.
اهالی فوتبال طی ساعات اخیر واکنش های زیادی به زمین لرزه شدید ترکیه داشتند.
روبین گوسنس، مدافع آلمانی اینتر، امید چندانی بابت حضور در ترکیب آلمان در جام جهانی ندارد.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، به زودی در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.
پائولو دیبالا، عملکرد خوبی در ترکیب رم داشته و همین موضوع حسرت هواداران اینتر را بیشتر می کند.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، آماده است تا در بازی برابر اینتر در ترکیب رم به میدان برود.
پی اس جی نتوانست مهمترین هدف نقل و انتقالاتی خود یعنی میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، را جذب کند. خریدهای جدید پی اس جی در ابتدا شانسی برای حضور در ترکیب ثابت ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ