سرپرست باشگاه استقلال از ارسال تاییدیه پرداخت مطالبات سرمربی سابق ایتالیایی این تیم به فیفا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد ضمن تشریح جزئیات دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور، گفت: اولین تاییدیه مربوط به بانک آف شور توسط بانک مرکزی در حال صدور است.
هافبک فصل قبل فولاد به دلیل مشکل قلبی خود نتوانسته تاکنون تاییدیه ایفمارک را برای حضور در لیگ بیست و سوم بگیرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: خودروسازی که تاییدیه استاندارد را برای محصول خود دریافت کرده حق ندارد خودرو را در انبار و کف کارخانه دپو کند.
ابهامی درمورد تاییدیه پزشکی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ایجاد شده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
شرکت تراشه‌های مغزی به نام «نورالینک» می‌گوید که تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (اف دی اِی) را برای انجام اولین آزمایش‌های خود بر انسان دریافت کرده است.
میرمحمدی در مخالفت با استیضاح وزیر صمت اظهار کرد: متاسفانه وزیر می‌آید با چندین تائیدیه آمار می‌دهد بعد می‌گوییم فاطمی امین دروغ میگوید؟ اگر با فاطمی امین مشکل دارید چرا نظام را زیر سوال میبریم؟!
خیال استقلالی ها بابت طلب استراماچونی راحت شد.
تعویق عجیب انتخابات کاراته بخاطر نیامدن تاییدیه نظارتی!
اولین شتابدهنده شناختی در کشور تاییدیه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری را دریافت کرد.
تاییدیه تخصیص ارز یوان برای بازرگانان طی ۲۴ ساعت در سامانه جامع ارزی انجام می گیرد.
یکی از مقامات ارشد بخش آنتی تراست وزارت دادگستری آمریکا تاییدیه لازم برای نظارت بر تحقیقات مربوط به آلفابت (شرکت مادر گوگل) دریافت کرده است.
هواداران النصر پس از مراسم معارفه رونالدو که شب گذشته در ورزشگاه مرسول پارک برگزار شد، منتظر اولین حضور این ستاره پرتغالی در ترکیب تیم محبوب خود هستند.
سازمان لیگ فوتبال تصمیم به برگزاری با تاخیر یک روزه دربی پایتخت دارد اما همچنان منتظر دریافت تاییدیه از استان تهران است.
با وجود مخالفت کارشناسان و فعالان محیط زیست با آبگیری سد چمشیر، مدیرکل حفاظت محیط ‌زیست کهگیلویه‌وبویراحمد از تاییدیه کامل محیط زیستی برای آبگیری این سد خبر داد.
مشهد ـ نائب‌رئیس شورای شهر مشهد گفت: آتش نشانی از نظر ایمنی پارکینگ«هشت آباد» در مشهد را تایید نکرده است.
دپارتمان پلیس سانفرانسیسکو آمریکا به دنبال تاییدیه قانونی است که به افسران اجازه می دهد از ربات ها برای کشتن مظنونین استفاده کنند.
باشگاه استقلال سرانجام موفق شد قسط دوم رضایت‌نامه محبی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند.
محمد رضا درگاهی معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت :تا سازمان ملی استاندارد تاییدیه ندهد شماره گذاری خودرو اتفاق نمی‌افتد.
رئیس سازمان ملی استاندارد خبر از بهره برداری نانونماد به عنوان تاییدیه استاندارد کالاهای نانویی داد.
به موجب تلاش‌های صورت گرفته و اخذ تاییدیه از اداره استاندارد استان تهران، برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه‌های شبکه مترو پایتخت بزودی راه اندازی خواهند شد.
چرا دبیرکل فدراسیون برای گرفتن تاییدیه یک برند البسه باید شخصا تا سوئیس برود؟ آیا فیفا برای چنین کاری، دعوتنامه کتبی برای رئیس و دبیرکل می‌فرستد؟ آیا مساله انتخابات و صلاحیت کاندیداها هم مطرح است؟
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: تعاملات جدید وزارت نیرو و صنایع سیمانی، اثرات جوسازی‌های ایجاد شده برای افزایش قیمت را تا حدودی خنثی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ