رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: سی ام فروردین امسال موضوع حفظ اراضی به استان ها ابلاغ شده و در هر استان یک شهرستان باید به عنوان پایلوت معرفی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۳ جزیره راهبردی ایران در خلیج فارس، موضوعی است که بر خلاف برخی همگرایی‌های تاکتیکی، نگاه راهبردی تهران را با حمایت قاطبه ایرانیان، در حفظ تمامیت ارضی کشورمان به همگان یادآوری کند.
زندگی اجتماعی ذاتا با قدرت‌ورزی شهروندان آمیخته است. به نظر می‌آید که یک وجه مهم فعالیت فکری احزاب سیاسی باید معطوف به روشنگری در همین موضوع باشد تا جایی که مردم به اعضای یک حزب سیاسی به دیده افرادی بنگرند که درحال انجام یک وظیفه مهم اجتماعی‌اند و درواقع بار زندگی آنان را سبک می‌کنند و امنیت خاطری برای جامعه فراهم می‌کنند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در جدیدترین اعتراف خود چندی پیش به شکست در برابر ایران در موضوع سوریه اشاره کردند و گفتند آمریکا و تمام جبهه حامیانش در صدد سرنگونی  بشاراسد بودند؛ اما چون خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود، آمریکا با وجود جنگ‌افزارهای پیشرفته و حمایت کشورهای دیگر شکست خورد و ایران به هدف خود در سوریه دست یافت.
مرجانه دلدار گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بحث زیست و حیات انسان باید برای بشر مهم‌ترین مسئله باشد و هنرمندان هم به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
طالبان همچنان همان ماهیت پیشامدرن و سازش‌ناپذیر خود در عرصه حکمرانی و تعاملات خارجی را حفظ کرده است؛ لذا انتظار تعامل منطقی از سوی طالبان با ایران در موضوع حق‌آبه هیرمند، بیش از آن‌که واقع‌بینانه باشد، بیشتر در دایره همان خوش‌بینی‌های خارجی از واقعیت قرار می‌گیرد
نهادی که ناظران ملی حفظ حریم خصوصی را در اروپا مدیریت می‌کند، اعلام کرد یک کارگروه با موضوع چت جی پی تی راه‌اندازی کرده است.
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: تمام دستگاه ها در موضوع حفظ حجاب و عفاف نقش دارند و باید در این رابطه به ایفای نقش بپردازند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید حفظ وحدت میان کشورهای اروپایی در موضوع بحران اوکراین کار آسانی نبوده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در موضوع خسارت به فضای سبز، قانونی به نام حفظ گسترش فضای سبز با ۸ ماده قانونی و یک آیین‌نامه وجود دارد که در ادوار مختلف بازنگری شده است. آخرین آیین‌نامه‌ای که شورای‌عالی استان‌ها به ما ابلاغ کرد در تاریخ شهریور ۱۴۰۱ بود که تمام ابعاد را مشخص کرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که به اعتقاد وی درباره موضوع توافق هسته‌ای با ایران، مجاری ارتباطی همچنان باید حفظ شود.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: موضع روشن ایران دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی است و در مقابل هر تهدیدی ایستادگی می‌کند آنچنانکه این موضوع تا کنون نیز ثابت شده است.
یکی از معیار‌هایی که در رابطه با حفظ مشتری در بانک‌ها بسیار حائز اهمیت است موضوع بازاریابی رابطه‌مند بروفاداری مشتریان است که بانک‌ها از جمله ایران زمین تلاش می‌کند با استفاده از روش‌ها و برگزاری کلاس‌ها آموزشی براین مهم دست پیدا کنند.
در این جلسه همچنین موضوع تدوین برنامه هفتم توسعه کشور با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی و با مشارکت فعال صاحب‌نظران و کارشناسان هر دو قوه به عنوان اولویت و ضرورت مورد توجه قرار گرفت تا این برنامه مستند بودجه سال ۱۴۰۲ قرارگیرد.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از اعطای تسهیلات ویژه به نیروگاه‌های تجدیدپذیر خبر داد و گفت: این موضوع در حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.
موسویان درباره موضوع پهپاد‌های استفاده شده از سوی روسیه در جنگ با اوکراین که موجب اعمال فشار آمریکا و اروپا بر ایران شده است، گفت: ضرورت دارد بی‌طرفی ایران در جنگ روسیه و اوکراین حفظ شود.
مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی نوشت: در موضوع ثبت آثار تاریخی در فهرست‌های ذی‌ربط مسائل بسیار فنی و شرعی وجود دارد که موجب شده داشته‌ های حقوقی این حوزه از نظر کیفی کم‌ اثر و ناتوان شود.
یک وکیل دادگستری با اشاره به ماجرای درگذشت مهسا امینی ضمن اعلام آمادگی برای پذیرش پیگیری روند پرونده این موضوع تاکید کرد که برای حفظ آبروی پلیس باید پرونده امینی تا انتها رسیدگی و مشخص شود که چه اتفاقی در اداره پلیس افتاده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه گری مردم هم در حفظ محیط‌زیست افزایش یافته است و این موضوع به ما در حفظ محیط زیست کمک می‌کند.
روزنامه کیهان نوشت: مدعی می‌شوند کیهان و رژیم صهیونیستی در موضوع برجام هم صدا هستند. باید از آن‌ها پرسید یعنی اسرائیل هم مانند کیهان معتقد است که باید خطوط قرمز ایران حفظ شود؟! و معتقد است تحریم‌ها باید لغو شود؟! و معتقد است برنامه هسته‌ای ایران نباید آسیب ببیند؟!
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند
انگیزه تعطیلی سالن‌های سینما عمدتاً کاهش تماشاگران و فقدان منطق اقتصادی برای حفظ سالن‌ها بوده است. برای درک این موضوع باید توجه کرد اغلب سالن‌هایی که رو به تعطیلی گذاشته‌اند، در مناطق کمتر برخوردار شهرها واقع شده‌اند که ساکنان آن مناطق سینما همچون اکثریت مردم ایران از سبد خریدشان حذف کرده‌اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ