رسا رحمانی، بازیکن دالکورد سوئد است که دوست دارد روزی حضور در لیگ برتر ایران را تجربه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
کیم مین‌جائه، ستاره کره‌ای، که دقایقی پیش با بایرن مونیخ قراردادی 5 ساله امضا کرد می‌گوید برای فتح جام‌های قهرمانی به بایرن مونیخ پیوسته است.
شی لوگان، بازیکن سابق منچسترسیتی با حرفه جدید خود خبرساز شده است.
هافبک جوان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ آزادگان، تحمل فضای رختکن بسیار دشوار بوده است.
مجتبی مقتدایی معقتد است عدم ثبات مدیریتی و فنی باعث سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته اول شده است.
یکی از افرادی که دیروز آزاد شد پسری بود متولد سال ۷۴. وی تا قبل از این فوتبالیست بود و در یکی از تیم‌ها بازی می‌کرد. اما به‌خاطر مشکلاتی که برایش پیش آمد به سمت مواد رفت و در درگیری دست به جنایت زد.
خاویر زانتی، نایب‌رئیس اینتر و کاپیتان سابق نراتزوری، می‌گوید پیشنهادهایی از رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد را رد کرده است و همیشه اینتر را به هر باشگاه دیگری ترجیح داده است.
برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید یونایتد همیشه به قهرمانی فکر می‌کند و هر فوتبالیستی هر کجای دنیا باشد دوست دارد با پیراهن شیاطین سرخ بازی کند.
باشگاه هوادار تهران به دلیل فسخ یک طرفه از بازیکن این تیم شکایت کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت او بهترین فوتبالیستی است که در طول عمر خود دیده است.
لیونل مسی رقابت توام با شرم خود با دیه‌گو مارادونا را به سود خود تمام کرد.
زننده نخستین گل سنگال در جام جهانی 2022 تا همین چهار سال پیش قرارداد حرفه‌ای فوتبال نداشت!
ستاره 31 ساله وردربرمن درست در لحظاتی که امید آلمانی‌ها به صعود به پایین‌ترین میزان ممکن رسیده بود، در قامت یک قهرمان ظاهر شد.
کریستیانو رونالدو با گلزنی در بازی امشب پرتغال مقابل غنا به تنها فوتبالیستی تبدیل شد که موفق شده در پنج جام جهانی گلزنی کند.
یوسف موکوکو الگوی میلیون ها نوجوان در سراسر دنیا در حالیکه فقط ۱۷ سال دارد با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم میکند.
در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد زن جوانی در پیاده روی خلوت خیابان در حال حرکت بود که مردی جوان با کلاهی سفید از پشت سر به وی نزدیک شد و در یک لحظه دست راستش را دور گردن زن جوان حلقه و او را از زمین بلند کرد و چند متری عقب عقب با خود کشید تا اینکه زن جوان از هوش رفت.
یک فوتبالیست باشگاه چلسی در هفت سال گذشته برای آبی‌های لندن تنها 23 بازی انجام داده است. او امسال برای هفتمین بار به تیمی دیگر قرض داده شد.
یک فوتبالیست ایتالیایی به اتهام قتل نامزد خود از طریق ضربه زدن متوالی با چکش و چوب بیسبال به او، دستگیر شده است.
بهرام رشید فرخی مهاجم ۳۰ ساله اهل کرمان فصل آینده در اهواز توپ می‌زند.
یک فوتبالیست روز عروسی خود را از دست داد تا انتقالش به یک تیم جدید را نهایی کند.
فوتبالیستی که بخاطر قرارداد، برادرش را به عروسی خودش فرستاد!
برای نخستین بار یک فضانورد زن اروپایی خارج ایستگاه فضایی بین المللی پیاده روی فضایی انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ