عصر امروز یکشنبه سفارت روسیه در ریاض بیانیه ای درباره ناپدید شدن یک قایق روسی در سواحل عربستان صادر کرد و در آن تایید کرد که مسکو به طور مداوم با مقامات سعودی در تماس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان بین‌المللی مهاجرت اعلام کرد در پی غرق‌شدن قایق حامل پناهجویان در غرق آفریقا شماری از این افراد جان باختند.
در حادثه غرق‌شدن قایق حامل حدود ۶۰ مهاجر در کانال «مانش»، ۶ نفر کشته و تعدادی مفقود شدند.
هواشناسی مازندران هشدار داد که این وضعیت جوی دریایی علاوه بر احتمال غرق شدن قایق های تفریحی و شناورهای سبک، اختلال در تردد شناورهای بزرگ را نیز به همراه خواهد داشت.
مقامات محلی روز دوشنبه اعلام کردند که در پی واژگونی یک قایق در آب های نزدیک پایتخت سنگال، دست کم ۱۷ نفر کشته شدند.
هواشناسی مازندران هشدار داد که این وضعیت جوی دریایی علاوه بر احتمال غرق شدن قایق های تفریحی و شناورهای سبک، باعث پاره شدن تورهای صیادی خواهد شد.
سرمربی تیم ملی پاراکانو با اشاره به اعزام ۶ قایقران پاراکانو به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: هر چند تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در اولین حضورمان در بازی‌های پاراآسیایی داشته باشیم اما همچنان دغدغه کمبود قایق را داریم.
سرمربی تیم ملی پاراکانو با اشاره به اعزام ۶ قایقران پاراکانو به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: هر چند تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در اولین حضورمان در بازیهای پاراآسیایی داشته باشیم اما همچنان دغدغه کمبود قایق را داریم.
پس از پایان فصل فوتبال، کریستیانو رونالدو با خانواده خود در یک قایق تفریحی خصوصی در دریای مدیترانه دیده شدند.
بر اثر واژگونی یک قایق حامل پناهجویان در سواحل جزایر قناری ۲ نفر جان باخته و ۳۷ نفر مفقود شدند.
پس از واژگونی قایق مهاجران در سواحل یونان، تعداد زیادی غرق و تعداد بیشماری ناپدید شدند.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به نیابت از موساد، مرگ یکی از افسران بازنشسته موساد در حادثه واژگونی قایق تفریحی در ایتالیا را تایید کرد.
منابع عبری گزارش دادند که یک افسر سابق موساد در حادثه غرق یک قایق تفریحی در سواحل ایتالیا کشته شده است.
رسانه های دولتی چین روز چهارشنبه گزارش دادند که یک کشتی ماهیگیری چینی با ۳۹ خدمه در اقیانوس هند واژگون شده است.
بیماری حرکت زمانی رخ می دهد که مغز شما نمی تواند اطلاعات ارسال شده از چشم، گوش و بدن شما را درک کند. حرکات زیاد در ماشین، هواپیما، قایق یا حتی یک پارک تفریحی، می تواند باعث شود که حالت تهوع یا بیماری داشته باشید؛ برخی افراد حتی در نهایت استفراغ می کنند .
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
رسانه‌های هندی اعلام کردند در پی واژگونی یک قایق تفریحی در جنوب این کشور ده‌ها جان باختند.
سخنگوی فرماندهی نیروی دریایی آمریکا گفت: «ایرانی‌ها نظاره‌گر عبور قایق بدون سرنشین بودند که عبورش طبق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.»
یک قایق الکتریکی فوق سبک در قالب یک قطعه صاف و یکپارچه از فیبر کربن ساخته شده که به راحتی بر روی سقف هر خودرویی قابل جابجایی است.
یک شرکت آلمانی در نمایشگاه قایق اتریش، قایق برقی پرسرعتی به نام ای ۸۰۱ را عرضه کرد که دارای یک موتور الکتریکی داخلی ۳۰۰ کیلووات ساعتی است.
این قایق تفریحی دارای یک آشیانه بالگرد و گاراژ‌های مختلفی می‌باشد. هم چنین، فضای لازم برای قرار دادن اسباب بازی‌های آبی در آن قایق تفریحی نیز وجود دارند. این قایق تفریحی با بودجه ۸۰ میلیون یورویی ساخته می‌شود.
یک قایق لوکس و تفریحی ۸۲ متری متعلق به صدام حسین این روز‌ها در بندر بصره لنگر انداخته و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
در ده‌ها مصاحبه‌ای که با ساکنان و مقام‌های اوکراینی داشتم آنان توضیح دادند که چگونه بازنشستگانی مانند یرمولنکو همراه با دانش‌آموزان، مکانیک‌ها، مادربزرگ‌ها و حتی یک زوج ثروتمند که در حال تعمیر قایق تفریحی خود بودند و بخش عمده‌ای از یک سال در آن شهر گرفتار شدند در این همکاری اطلاعاتی مشارکت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ