دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران با حضور تساوی هواداران برگزار شد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با بیان اینکه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را تماشا نکرده است، گفت: در قلب من همیشه پرسپولیس قهرمان است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و هوادار تهران
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان دقت لازم را نداشتند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری تیم سیرجانی به پایان رسید که آبی های تهران بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان که قرار بود عصر امروز در ورزشگاه پاس تهران برگزار شود لغو و در صورت فراهم بودن شرایط روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
نیمه اول دیدار تیمهای فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسیدکه عملکردسردوکسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود
تبریز - برگزاری دیدار تیم های تراکتور و استقلال تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به دلیل بارش برف در هاله ای از ابهام قرار دارد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در حال برگزاری است.
این روز‌ها بسیاری از طرفداران فوتبال و علاقمندان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با این دغدغه پیگیر اخبار فوتبال هستند که آیا تا روز بیست و نهم آذر ماه و بازی دربی تهران این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا نه!
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و هوادار تهران
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان
دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که شاگردان ساپینتو در وقت های اضافه صاحب یک پنالتی جنجالی شدند و به پیروزی رسیدند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران
زمان آغاز مسابقه دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان تهران
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران با تساوی به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ