رئیس‌جمهور قرقیزستان عید فطر را به ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی جداگانه به مقام معظم رهبری و رییس جمهور ایران، ضمن تبریک عید سعید فطر بر اهمیت تقویت روابط ایران-ارمنستان تأکید کرد.
رئیس جمهور ازبکستان فرارسیدن عید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
سلطان عمان عید فطر را به رئیس جمهور و ملت ایران تبریک گفت
رئیس جمهور ازبکستان فرارسیدن عید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
نائب امیر کویت در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
فوق ستاره پرتغالی نیز در حاشیه تمرین النصر، فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفت.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان فرا رسیدن عید سعید فطر را به شیوه جالبی تبریک گفت.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نائب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زاید آل نهیان نائب رئیس دولت و نائب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزو‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفت.
چند تن از مقامات کشورهای خارجی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر را عید بازگشت به سرشت پاک انسانی توصیف کرد.
رئیسی در پیام‌هایی جداگانه با تبریک فرارسیدن عید فطر به سران و مردم کشور‌های اسلامی، عید فطر را عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند دانست و اظهار امیدواری کرد که به برکت این عید فرخنده و با تمسک به آموزه‌های بزرگ دین مبین اسلام و تعالیم حیات‌بخش پیامبر گرامی اسلام و در پرتو مساعی مشترک، در راستای تحقق آرمان‌های دین حیات‌بخش اسلام، وحدت و همبستگی روزافزون امت اسلامی و رشد و ارتقای همکاری‌های میان کشورهایمان بکوشیم.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام های جداگانه خطاب به وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس‌جمهور تاجیکستان و نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.
نخست وزیر هند و رئیس‌جمهور تاجیکستان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت.
کارت تبریک عید فطر از طرف کارلوس کی‌روش
نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم هند به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی عید سعید فطر را به همتایان خود و مسلمانان جهان تبریک گفت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به وزرای دفاع کشورهای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر، بر ضرورت تحکیم روابط و افزایش تعامل بین نیروهای مسلح کشورهای جهان اسلام تاکید کرد.
رئیس جمهور آذربایجان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ