تصویری از بنر عجیب تشویق به فرزندآوری در بندر ترکمن در فضای مجازی پربازدید شده است. دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار مورد بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. تعداد طلاق هم در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار مورد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
مهدی عبدی دقایقی پیش تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
تاریخ مشهد تصویری تاریخی از عنوان درجه های جدید و قدیم ارتش ایران را منتشر کرد./منبع: خبرآنلاین
انتشار تصویر بنری درباره ممنوعیت ورود چوب پرده و ابزار مشابه به داخل مترو در ایستگاه عبدل آبادِ تهران مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
در روزهای اخیر یک بیلبورد تبلیغاتی عجیب با مضمون «بهشت زیر پای مادران است نه کارمندان!» در آرامستان دارالسلام گلابچی کاشان نصب شد.
در راستای طرح جوانی جمعیت، تصویر بنری در خیابان منتشر شده که کاربران واکنش مثبتی به آن نداشتند.
تصویری از نصب یک بنر عجیب و کنایه آمیز در یکی از میادین شهر زنجان خطاب به مسئولان استانی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. در تصویری که از این بنر جنجالی منتشر شده، عذرخواهی مردم‌ زنجان از نماینده زنجان در مجلس، استاندار و شهردار بابت آسفالت‌های بی‌کیفیت و آب‌گرفتگی معابر شهر زنجان در بارندگی اخیر سوژه شده!
شهرداری تهران با نصب عکس‌هایی از خانواده‌های پر جمعیت در معابر شهری، به استقبال هفته جمعیت رفت.
بنر جنجالی تبلیغ حجاب علاوه بر واکنش گسترده کاربران فضای مجازی با واکنش جالب طراحش «علی میری» نیز روبرو شده است. او نوشته بدون اجازه از این تصویر استفاده شده است
این بنر در مترو، جالب توجه بوده. یکی از کاربران در این باره نوشته: جواد خیابانی دیگه یک فرد نیست به یک سبک و جریان تبلیغاتی تبدیل شده.
تصویری از بنر تبلیغ حجاب بین کاربران فضای مجازی با واکنش فراگیر روبرو شده است.
پایگاه خبری «چند ثانیه» تصویری از یک بنر با موضوع فروش قبر در بهشت زهرا منتشر کرد. آن‌طورکه از تصویر زیر مشخص است موضوع تبلیغ بنر پیش‌فروش قبور است.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
تصویر بنر اداره میراث فرهنگی و گردشگری مرودشت در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که ظاهرا از شهروندان خواسته شده با توجه به این تاریخچه، حجاب خود را رعایت کنند.
تصویری متفاوت در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در فضای مجازی خبرساز شده است.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ