سازمانی که مسئولیت مشاوره به دولت ایرلند درباره امنیت سایبری را دارد، به کارمندان بخش ها و سازمان های مختلف دولتی توصیه کرد از اپ تیک تاک در دستگاه های رسمی استفاده نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر ایرلند امروز در سفری غیرمنتظره به‌اوکراین رفت و با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.
اسناد جدیدی که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) منتشر کرده، از جزئیات نقشه ارتش جمهوری‌خواه ایرلند (آی‌آراِی) برای ترور الیزابت دوم در سال ۱۹۸۳ پرده برداشت.
افراد مهاجم بر اساس این گزارش متهم هستند که به دیوار‌های خارجی سفارت ایران آسیب زده‌اند. یکی از آن‌ها همچنین با اتهام حمل پیچ‌گوشتی برای خارج کردن تابلوی سفارت و تجاوز به یک اقامتگاه خصوصی مواجه است.
معاون دبیرکل وزارت امورخارجه ایرلند با معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان دیدار کرد.
در تصاویر منتشر شده از این دیدار، میز کار شلوغ هیگینز توجه بسیاری را به خود جلب کرد و کاربری در توییتر نوشت: من احترام زیادی قائلم برای تعهد مایکل به اتاق نامرتبش!
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی اخیر خود در سفر به ایرلند تیم راگبی نیوزیلند را با نیرو‌های شبه نظامی بریتانیایی که در طول جنگ استقلال ایرلند علیه مخالفان می‌جنگیدند اشتباه گرفت.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
بریتانیا شامل انگلیس، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز به همراه جمهوری ایرلند رسما درخواست میزبانی مشترک رقابتهای یورو 2028 را با معرفی 10 ورزشگاه به یوفا ارائه دادند.
در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به ایرلند شمالی گروهی از جوانان مخالف با پرتاب کوکتل مولوتف یک خودروی پلیس را به آتش کشیدند.
جان اوشی به عنوان کمک مربی تیم ملی ایرلند منصوب شد تا نقش جدید خود را در کنار مربیگری استوک ترکیب کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایرلند از آمادگی ایران برای برگزاری دور جدید رایزنی‌های سیاسی میان دو کشور خبر داد.
طبق ادعای ایریش تایمز، روی کین، کاپیتان سابق منچستریوتایتد، آپارتمانی به ارزش 5.7 میلیون پوند در قلب دوبلین خریده است.
وزیر امور خارجه کشورمان و سایمون کاوونی، وزیر امور خارجه ایرلند، طرفین در خصوص مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
شمال اروپا یکی از این مناطق است؛ تاریخ این ناحیه پر از رازها، وقایع جالب توجه و چیز‌های غیرمنتظره است. شاید وقتی اسم «ایرلند» را می‌شنوید اصلا ذهنتان به سمت آثار باستانی و تاریخ نرود، اما شاید با خواندن این مطلب دیدگاهتان کمی تغییر کند. در اینجا چند مورد از جالب‌ترین واقعیت‌های تاریخی و باستان‌شناسی مربوط به کشور ایرلند را معرفی کرده‌ایم.
فوتبال به خانه برنمی‌گردد - این جمله‌ای است که تلویزیون ایرلند بعد از حذف انگلیس به نمایش درآورد.
رگولاتور داده های خصوصی ایرلند جریمه ای ۲۶۵ میلیون یورویی برای فیس بوک وضع کرده و به این ترتیب مجموع جریمه های شرکت مادر آن( متا پلتفرمز) به حدود یک میلیارد یورو می رسد.
یک عضو ایرلندی پارلمان اروپا هشدار داد که انگلیس ممکن است در زمستان امسال عرضه گاز طبیعی خود را قطع کند.
بریتانیا و ایرلند مدارک لازم برای میزبانی رقابت های یورو 2028 را به یوفا ارائه کردند.
یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند اخیرا در سخنانی که بسیار در شبکه های اجتماعی دست به دست شده، از سیاست دوگانه غربی‌ها در قبال دو مساله فلسطین و اوکراین انتقاد کرد.
وزیر امور خارجه ایرلند به علاقه مندی کشورش برای تعمیق روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، و با اشاره به تحولات جاری در اروپا گفت: تمایل زیادی برای روابط تجاری و اقتصادی وجود دارد.
پلیس ایرلند دنبال دستگیری مهاجم کلاهبردار پرسپولیس
دو شرکت آمازون و مایکروسافت برنامه مفصل خود برای ایجاد چند مرکز داده جدید را در ایرلند کنار گذاشتند، زیرا این کشور با مشکل کمبود برق مواجه است.
دو شرکت آمازون و مایکروسافت برنامه مفصل خود برای ایجاد چند مرکز داده جدید را در ایرلند کنار گذاشتند، زیرا این کشور با مشکل کمبود برق مواجه است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ