سخنگوی وزارت امور خارجه تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس علیه کشورمان را قویاً محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان بین دو کشور و آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تضمین‌های لازم را برای اجرای مفاد تفاهم ایجاد شده، توسط آمریکایی‌ها دریافت کرده است و این روند در چارچوب خودش پیش می‌رود.
دو بازیکن خوزستانی پیش از شروع دیدار حساس هفته یاد جوان فقید آبادانی را زنده نگه‌داشتند .
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
کنعانی: تحریم‌های یکجانبه بعنوان یک ابزار غیرقانونی توسط دولت ایالات متحده و شرکا اروپایی آن علیه ملت ایران استفاده شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص خبر‌های منتشر شده مبنی بر تفاهم نانوشته ایران و آمریکا عنوان کرد: ما درخصوص گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. ایران پایبند روند مذاکره و میز مذاکره بوده که بتواند حقوق حقه ملت ایران را تامین کند. در چارچوب سیاست اصولی و اعلام شده رویکرد و اقدامات خود را ادامه خواهیم داد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: ایران ضمن این که سیاست خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می‌کند، هیچ‌گاه فرآیندهای دیپلماتیک با هدف رفع تحریم‌ها را ترک نکرده است.
پرونده دوران بازی علیرضا ابراهیمی در تیم‌های سرخپوشان پرطرفدار احتمالا بسته خواهد شد.
کنعانی فراخوان رهبران گروه هفت در دعوت از همه کشور‌ها برای حمایت از اجرای قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت را بسیار عجیب و نشانه سیاست‌های متناقض این کشور‌ها دانست، زیرا آن‌ها خود ناقض اصلی قطعنامه یاد شده و اعمال تحریم‌های غیرقانونی حداکثری علیه ملت ایران هستند.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به دریانوردی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: این اقدام، امید را نزد دولت ها‌ی دوست و مستقل ارتقا داد و بر عزت ملی جمهوری اسلامی بیش از گذشته افزود.
کنعانی دلیل اصلی ناکامی اینستکس را نبود اراده جدی و ناتوانی دولت‌های اروپایی در ایفای تعهداتشان در مسیر جبران خروج یکجانبه آمریکا از برجام، و همراهی آن‌ها با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دانست؛ همچنانکه این کشور‌ها در تمام طول زمان فعالیت اینستکس هیچ منبع مالی یا خط اعتباری بلندمدت به این کانال تزریق نکردند.
نام دو بازیکن ایرانی از تیم‌های السیلیه و الاهلی در جمع برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر به چشم می‌خورد.
حشمت‌الله فلاحت پیشه: باید این واقعیت را در نظر گرفت که سیاست خارجی، عرصه بولتن نویسی نیست. یعنی اینکه بعضا مواردی در این بولتن‌ها نوشته می‌شود که خودشان هم باور می‌کنند.... تحریم‌ها نیز نتیجه سیاست خارجی شعارزده و متوهمانه است / کنعانی مقدم :«غربی‌ها بر این باورند که اتفاقات اخیر در ایران، منجر به تضعیف نظام شده است و الان زمان آن است که فشار از بیرون را به بالاترین حد برسانند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ظاهرا اعتیاد به تحریم، عقلانیت و سنجیدگی را نزد طرف‌های اروپایی به انزوا برده و با این رویکرد غلط، این اروپاست که دایره تعاملات خود را بدست خود تنگتر می‌کند.
ناصر کنعانی گفت: در خصوص تحریم‌های اتحادیه اروپا به طور قطع طی روزهای آینده اقدام متقابل و متناسب انجام خواهیم داد. ایران دولت مسئول و پایبند به تعهدات بین‌المللی است.
ناصر کنعانی در پستی اینستاگرامی نوشت: مدعیان دفاع از حقوق ملت ایران، بهتر است شعار‌های دروغین و نخ نمای خود را کنار گذاشته و به چند دهه تحریم‌های ظالمانه و ضدبشری علیه ملت ایران پایان دهند.
کنعانی گفت: نشست‌های بین‌المللی فرصت خوبی است برای نشست‌های سیاسی و مذاکرات حاشیه‌ای بین مقامات کشور‌ها؛ اینکه در حاشیه نشست گفتگو‌هایی در خصوص موضوع هسته‌ای و مذاکرات رفع تحریم‌ها صورت بگیرد من این احتمال را رد نمی‌کنم.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از احتمال برگزاری نشست درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خبر داد.
دو ملی‌پوش ایرانی تیم‌های الاهلی و الوکره مقابل هم به میدان می‌روند.
پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها خبر داده بود.
پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها خبر داده بود.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها به هماهنگ کننده خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه: پلن B ایران در صورت پاسخ منفی آمریکا در مذاکرات احیای برجام، تقویت روابط با سایر کشورهاست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع مذاکرات تنها یکی از مسائل سیاست خارجی ایران است و مسائل دیگر از جمله روابط خارجی و تجاری با کشور‌های دیگر را نیز در دست پیگیری است که در این رابطه نیز پلن B ما استمرار سیاست لغو تحریم‌ها از طریق تقویت روابط با دیگر کشورهاست.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: مطلع هستید که تیم مذاکره کننده برای رسیدن به توافقی پایدار و خوب شرکت کردند تا تحریم‌های ظالمانه علیه ایران لغو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ