سرماخوردگی و آنفلوانزای مکرر ممکن است خطر زوال عقل را افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سال‌ها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
اولی هوینس، پیشکسوت و رئیس سابق بایرن مونیخ، از قطع شدن برخی کانال‌هایی که اطلاعات باشگاه را به رسانه‌ها (اسکای) می دادند خبر داد.
جولیت با اشاره به اینکه کاهش تحرک یکی از دلایل اصلی بستری‌شدن در منزل است، می‌گوید: «نشستن روی زمین، اگر به‌شکل منظم انجام شود، از کارهایی است که کمک می‌کند بدون کمک‌گرفتن از جایی یا کسی، بتوانیم بنشینیم و بلند شویم.»
گروهی از پژوهشگران طی مطالعه‌ای که در آن نتایج ۱۳ مطالعه قبلی را بررسی کرده‌اند، دریافتند کسانی که روزانه بیش از ۸ ساعت می‌نشینند و تحرک کمی دارند، خطر مرگی مانند سیگاری‌ها تهدیدشان می‌کند.
رسانه‌های کره‌ای اقدام نخست وزیر کانادا را تحسین کردند و آن را احترام به فرهنگ و ظاهر مردم کره جنوبی و برابری با آن‌ها قلمداد کردند. در همین ارتباط نشریه «چوسان» این اقدام ترودو را «صحنه‌ای دلچسب» توصیف کرد.
تورم یا همان افزایش سطح عمومی قیمت‌ها در اقتصاد، شاخصی است کـه تمام افـراد جامعـه مستقیم آن را حس می‌کنند و ارتباط مستقیمی با سطح رفاه مردم و فعالیت‌های اقتصادی دارد؛ حال این شاخص برای روستاییان بیشتر از مناطق شهری، قد کشیده است.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
ChatGPT و فناوری‌های مشابه آن، برنامه‌های پیچیده تکمیل جملات هستند؛ نه بیشتر و نه کمتر. پاسخ‌های عجیب و غریب آنها، تابعی از میزان قابل پیش‌بینی بودن انسان‌ها در صورت داشتن اطلاعات کافی پیرامون راه‌های ارتباط ما هستند.
ابیای اوراسیایی پرهای سفیدی ندارد و فقط نوک دمش سفید است که باور محققان وسیله‌ای برای برقرار ارتباط در محیط کم نور جنگل‌ها است.
بر اساس یک مطالعه جدید، روایت‌های مربوط به موجودی اسرارانگیز که در دست‌نوشته‌های دوران اسکاندیناوی باستان توصیف شده، ممکن است با ترفند ناشناخته‌ای برای تغذیه در ارتباط باشد که به‌تازگی در نهنگ‌ها به ثبت رسیده است.
روزنامه دولتی ایران نوشت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درحالی در تهران حضور دارد که پیش از این سفر، وی در نشست جنبش عدم تعهد گفت که حفظ ارتباط و گفتگو با ایران در «عالی‌ترین سطح» برای آژانس بسیار حائز اهمیت است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه/ تاوان ارتباط شیطانی!/ سرقت عجیب زن سارق از همسایه/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ رگبار کلاشنیکف پایان درگیری در پروژه ساختمانی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل پدر با پیدا شدن کاشپن بچگانه
مهاجم تیم فوتبال بشیکتاش در حالی به منچستریونایتد می رود که جانشین او بازیکنی است که کریستانو رونالدو جای او را در باشگاه النصر عربستان گرفت!
آرتمیس ۲ دومین هواپیمایی است که شرکت Leidos برای اهداف جاسوسی می‌سازد. اصلاحاتی که در داخل این هواپیما صورت گرفته‌اند، به‌همراه معماری جدید تجهیزات پردازش سیگنال، استفاده از آنتن‌های ماژولار و ارتباطات هوا به زمین به آرتمیس ۲ اجازه می‌دهند تا هرگونه ارتباط بین نیرو‌های دشمن را از فواصل دور رصد و رمزگشایی کند.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
بینی نقطه اصلی ورود ویروس‌ها یا باکتری‌ها است که اگر فردی کاری مانند مالیدن بینی خود را انجام دهد، می‌تواند باعث استنشاق یا تجمع مستقیم این ویروس‌ها و باکتری‌ها شود.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
با وجود این شرایط، تولید حتی در هفته‌های اخیر به شدت در جریان بوده و بسیاری از پروژه‌های سینمایی مراحل پیش تولید و تولید را پشت سر می‌گذارند. این وضعیت عجیب که نشان می‌دهد اقتصاد سینمای ایران لزوماً ارتباط مستقیمی با گیشه ندارد، پیش بینی آینده سینما را حتی برای ناظران باسابقه دشوار ساخته است.
رافائل نادال حذف عجیب از مسترز پاریس را به اتفاقات شخصی زندگی‌اش ارتباط نداد.
رافائل نادال حذف عجیب از مسترز پاریس را به اتفاقات شخصی زندگی‌اش ارتباط نداد.
داوران بازی ملوان و پرسپولیس به شکلی عجیب بایکدیگر در ارتباط هستند.
داوران بازی ملوان و پرسپولیس به شکلی عجیب بایکدیگر در ارتباط هستند.
حمید استیلی سرمربی تیم ملی هم در تازه‌ترین گفتگوی خود، مطالبی را بر زبان آورد که ظاهراً بی ارتباط با خط خوردن بعضی از ملی پوشان نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ