برخی گزارش ها از همکاری دوباره مورینیو و هری کین این بار در پاریس خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه فدراسیون تیروکمان مرحله دوم همکاری با مربی کره‌ای را پس از اما و اگرهای بسیار آغاز کرد اما به نظر می‌رسد این فدراسیون نسبت به تمدید دوباره قرارداد بی میل نیست.
آرش رضاوند در اولین دیدار پس از همکاری دوباره با نکونام درخشید.
همکاری دوباره این دو دوست قدیمی فعلاً ممکن نشده، ولی مدافع پیشین استقلال وعده داد که درباره غیبتش در کادر فنی به‌زودی صحبت می‌کند
مهاجم تراکتور در آستانه همکاری دوباره با مربی سابق خود است.
ژاپن سعی دارد با سرمایه گذاری وسیع و اعطای یارانه های کلان صنعت تراشه سازی خود را دوباره احیا کند و همزمان در راستای همکاری با آمریکا صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین را محدود کند.
قطع همکاری زودتر از موعد پاری‌سن‌ژرمن با کیلیان امباپه 6 میلیون یورو برای این باشگاه هزینه خواهد داشت.
رسول خطیبی اعلام کرد می‌خواهد دوباره به مربیگری برگردد و علاقه‌ای به ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل در فوتبال ندارد.
احتمالا ریشه این شایعه آنجاست که حبیب کاشانی سرپرست تیم امید شده و در حال مذاکره و رایزنی با گزینه‌ها به سر می‌برد. او در پرسپولیس سابقه همکاری با علی دایی را داشته است؛ جایی که دو طرف بعد از یک اختلاف عمیق به دوستانی صمیمی بدل شدند. با این حال بسیار بعید است که این رفاقت منجر به همکاری دوباره دایی و کاشانی در تیم ملی امید شود.
ممکن است تام تاپالوویچ، مربی سابق دروازه‌بانهای بایرن مونیخ دوباره به این باشگاه برگردد تا با توماس توخل همکاری کند.
سازمان همکاری اسلامی در پی حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، بیانیه‌ای صادر کرد.
باشگاه رئال مادرید علاقه‌ای به همکاری دوباره با ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی سابق این تیم، ندارد.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است کشتی پایتخت پتانسیل فراوانی دارد که می‌تواند در صورت تلاش و همکاری همه جانبه متولیان دوباره تبدیل به قطب کشتی ایران شود.
اشکان دژاگه، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، تا پایان لیگ بیست‌ودوم پیراهن فولاد خوزستان را بر تن خواهد کرد.
به دنبال مصوب شدن ادامه همکاری هادی رضایی با تیم ملی والیبال نشسته به عنوان سرمربی، این مربی از ابتدای ماه آینده با فراخوان 32 بازیکن مرحله جدید اردوی آماده سازی تیمش را آغاز می کند.
سازمان همکاری اسلامی در نشست اعضای کمیته اجرایی این سازمان درباره پیامدهای تداوم تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی هشدار داد.
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستگاه سیگنال‌یابی که ما در اختیار داریم این قدرت را دارد که سیگنال دستگاه‌هایی کوچک در حد یک بند انگشت را که به راحتی می‌توان آن را جاسازی کرد، شناسایی کند. در واقع این دستگاه دانش بنیان این فرصت را برای شناسایی سیگنال‌های ابزار‌های تقلب در اختیار ما می‌گذارد.
حمید ابوطالبی نوشت: این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد؛ و با کلماتی، چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و… نجات یافتنی نیست! باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین بر هراس دوباره تل آویو از همکاری های فزاینده ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
وزارت دفاع قطر یادداشت تفاهمی با وزارت دفاع امریکا پیرامون مقدمات فنی تامین امنیت جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر امضا کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تداوم همکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در تعقیب فعالان فلسطینی هشدار داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد مشتاق است که بار دیگر با حکیم زیاش همکاری کند.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا به همکاری خود با این باشگاه ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ