خبرگزاری آسوشیتدپرس از تداوم درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع در پنجمین روز ناآرامی‌ها در این کشور، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
شمار قربانیان آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌های ایالت هاوایی آمریکا به ۹۹ نفر رسید.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کردکه تعداد فلسطینیانی که از ابتدای سال جاری میلادی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند از آمار مشابه کل سال گذشته میلادی فراتر رفته است.
شمار قربانیان رانش زمین در شهر «شووی» واقع در گرجستان به ۲۱ نفر افزایش یافت.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۴ تروریست پ ک ک را در شمال سوریه کشته است.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۵ تروریست پ ک ک را در شمال سوریه کشته است.
شمار جان‌باختگان موج گرمای شدید در کره جنوبی به ۲۳ نفر افزایش یافت.
مقامات کره جنوبی از افزایش قربانیان بارش‌های سیل‌آسا و رانش زمین در این کشور به ۳۲ نفر خبر دادند.
معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد که در جریان برخورد با اراذل و اوباش حمله کننده به تماشاچیان تمرین تیم فوتبال استقلال؛ هفت نفر دستگیر شدند.
بر اثر گرمای هوا در برخی از ایالت‌های هند تا کنون بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست دادند.
مقامات و رسانه‌های فرانسه اعلام کردند تعداد افراد زخمی در انفجار مهیب در پایتخت این کشور به ۵۰ نفر افزایش یافته و عملیات امدادونجات همچنان ادامه دارد.
منابع عربستانی به شمار زائران سرزمین وحی تا پایان روز گذشته، اشاره کردند.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به جنین خبر می‌دهند.
پلیس اوگاندا جدیدترین شمار کشته‌شدگان حمله تروریستی به غرب این کشور را ۴۱ نفر اعلام کرد.
شمار کشته‌شدگان مستقیم در مناطق جنگی پس از ۱۱ سپتامبر در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و یمن ۹۰۶ تا ۹۳۷ هزار نفر برآورد می‌شود، اما ۳.۵ تا۳.۷ میلیون مرگ غیرمستقیم در آنجا اتفاق افتاده‌است.
شمار دانش‌ بنیان‌های نفتی به ۵۵۰ شرکت رسیده و هم اکنون ۷۰ درصد قطعات راهبردی تجهیزات صنعت حفاری ساخت داخل شود.
هاآرتص در گزارشی از دو برابر شدن آمار کشته‌شدگان اسرائیلی در عملیات‌های فلسطینیان طی سال جاری خبر داد و این مساله را ناشی از سیاست‎های افراط‌گرایانه وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو دانست.
هاآرتص در گزارشی از دو برابر شدن آمار کشته‌شدگان اسرائیلی در عملیات‌های فلسطینیان طی سال جاری خبر داد و این مساله را ناشی از سیاست‎های افراط‌گرایانه وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو دانست.
شبکه الجزیره اعلام کرد شمار کشته‌شدگان و افراد زخمیِ انفجار در سومالی به ۴۵ نفر افزایش یافته است.
نشریه اکونومیست مدعی است که افزایش شدید قیمت انرژی ناشی از جنگ اوکراین، باعث خواهد شد تا شمار قربانیان سرمای زمستان، از سربازان کشته شده در جنگ جاری سبقت بگیرد.
پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، ۱۷۴ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
مقتدی صدر به انفجار تروریستی امروز در غرب کابل پایتخت افغانستان که به کشته شدن شماری از شیعیان هزاره منجر شد، واکنش نشان داد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ