در جلسه دیروز داوران فوتبال اسپانیا تصمیم بر این شد که در صورت تعدیل نشدن شرایط بسیار منفی علیه داوران، آنها دست به اعتصاب بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راجر فدرر اعتراف کرد او و رافائل نادال اسپانیایی در دوران حرفه‌ای‌اش نمی‌توانستند یکدیگر را تحمل کنند.
داوید سیلوا، بازیکن رئال سوسیه‌داد، دچار پارگی رباط صلیبی شده است.
تنیسور 20 ساله اسپانیایی به دوران مثلث طلایی تنیس دنیا پایان داد.
مطالعه تیمی از باستان‌شناسان جزئیات جالبی درباره شکل سازه‌های زیرزمینی در اختیار مخاطبان قرار داده و اطلاعاتی را درباره یک شهر معنوی، که توسط مردمان زاپوتک در عصر پیش-اسپانیایی در این دوران ساخته شده، آشکار می‌سازد.
متئو لاهوز، داور جنجالی اسپانیایی، امروز با قضاوت دیدار تیم های مایورکا و رایو وایکانو به دوران حرفه‌ای‌اش پایان داد.
پس از سرخیو بوسکتس، حالا یک کاپیتان دیگر نیز از بارسلونا جدا خواهد شد و طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، دوران حضور جوردی آلبا در بارسا نیز به پایان رسید.
پس از سرخیو بوسکتس، حالا یک کاپیتان دیگر نیز از بارسلونا جدا خواهد شد و طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، دوران حضور جوردی آلبا در بارسا نیز به پایان رسید.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند لالیگا در حال مذاکره با داوران این لیگ است و قصد دارد آنها را راضی کند تا با کاهش 40 درصدی دستمزدشان موافقت کنند.
پینو زامورانو، داور سابق فوتبال اسپانیا، به صداقت و پاکی داوران اسپانیا ایمان دارد و گفت هرگز کسی به وی نگفت به نفع بارسلونا قضاوت کند.
ال‌موندو به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، با پول‌هایی که از بارسلونا دریافت می‌کرد، برای داوران هدایایی گران‌قیمت خریداری می‌کرد.
در باشگاه رئال مادرید معتقدند رقابت با بارسا در لالیگا برای دهه‌ها نبردی نابرابر بوده و این حالا اثبات نیز شده است. رئال به کل سیستم داوری اسپانیا مشکوک است.
ژابی آلانسو، ستاره سابق بایرن با پیروزی امشب تیمش مقابل غول باواریا مهم‌ترین نتیجه دوران مربیگری خود در آلمان را به دست آورد.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
یک داور سابق اسپانیایی که در حال حاضر به عنوان داور VAR فعالیت می‌کند از نایب‌رئیس سابق کمیته داوران این کشور که نامش در پرونده بارساگیت مطرح شده شکایت کرده و او را به فساد متهم کرد.
خوزه ماریا انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، پس از قطع شدن واریزی‌هایش، باشگاه بارسلونا را تهدید به افشای اطلاعات محرمانه کرده بود.
آنخل کوریا معتقد است در تساوی خانگی برابر ختافه داور بازی هم سهم داشت و گفت که داوران اسپانیایی به نظر با اتلتیکو مشکل دارند.
مربی اسپانیایی نفت مسجدسلیمان که به زحمت توانست از کشور خارج شود، درباره دوران حضورش در ایران صحبت کرد.
سایت «مون اسپورت» اسپانیا نسبت به عدم اعتماد فیفا به داوران زن، انتقاد کرد.
کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال متئو لاهوز داور اسپانیایی را برای قضاوت دیدار حساس ایران و آمریکا برگزیده است.
مراسم معارفه ژابی آلونسو در بایر لورکوزن امروز برگزار شد و مربی جوان اسپانیایی گفت که از قبول هدایت این باشگاه خوشحال است و می خواهد لورکوزن را به دوران اوجش برگرداند.
با تعطیلی پرتعداد لیگ بیست و دوم، په‌په لوسادا، بدنساز پرسپولیس کار دشواری در این فصل خواهد داشت.
اینیاکی ویلیامز، مهاجم اسپانیایی اتلتیک بیلبائو، که رکورد طولانی‌ترین دوران بازی در لالیگا بدون حتی یک مصدومیت را در کارنامه دارد بالاخره مصدوم شد.
حضور ژول کنده در ترکیب اصلی بارسلونا در دیدار امشب مقابل وایادولید و نیمکت‌نشینی جوردی آلبا این سوال را مطرح کرده که آیا دوران این مدافع اسپانیایی در ترکیب فیکس بارسا به پایان رسیده است؟
بیت کوین های دانشگاه هلندی برگردانده شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ