مدافع ملوان اعتقاد دارد بازی این تیم برابر تراکتور از دست داور در رفته بود و به اشتباه یک پنالتی به ضررشان گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
در اینجا تصاویری از یک چشم‌انداز خیالی از کویر لوت در هزار سال آینده را خواهید دید که هوش مصنوعی برای ما ترسیم کرده است. چشم‌اندازی با دریاچه‌های مصنوعی، درختان نخل و ساختمان‌هایی با شکل و شمایل مختلف؛ از آسمانخراش‌های مدرن گرفته تا عمارت‌هایی به رنگ خاک و گنبد‌هایی سپیدرنگ.
در بین تیم‌های مدعی، این تیم تا به اینجا در بازار نقل‌و‌انتقالات، بدترین عملکرد را داشته که چنین موضوعی در ادامه راه و در صورت برطرف‌نشدن مشکل، می‌تواند لطمه بیشتری بر پیکر تیمی بزند که دو فصل پیش قهرمان لیگ برتر ایران شده است.
استقلال و پیکان امروز طی یک بازی دوستانه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفته اند.
استقلال و پیکان امروز طی یک بازی دوستانه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفته اند.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
این چراغ که حین حفاری‌های اصلی سایت پیدا شد، احتمالاً مدت‌ها پس از ساخته شدن در قرن یکم پس از میلاد، به داخل یک گودال افتاده است. مقدار سرب موجود در بدنۀ برنزی این چراغ بسیار زیاد است و به همین دلیل این دست‌سازه نمایی نقره‌ای پیدا کرده است.
این کاناپه فقط شکل و شمایل یک قایق نجات را ندارد بلکه واقعا می‌تواند به همراه میز عسلی‌اش روی آب شناور شود!
بر اساس شکل و شمایل و شیوۀ ساخت قطعۀ سفالی، باستان‌شناسان قدمت این تدفین را حدود ۷ هزار سال تخمین زده‌اند. تدفین این فرد در خاکی نه چندان متراکم و با خاصیتی غیر اسیدی صورت گرفته که همین امر باعث حفظ طولانی مدت اسکلت شده است.
خانه‌های مدرنی که در اینجا می‌بینید، شکل و شمایل تازه و جذابی به مفهوم اولیه‌ی پناهگاه جنگلی بخشیده‌اند.
سردبیر نشریه آلمانی کیکر در یادداشتی در این نشریه با انتقاد از نقش VAR در حذف دروتموند از لیگ قهرمانا ن اروپا می‌گوید این فناوری با شکل و شمایل فعلی‌اش زیبایی فوتبال را از بین خواهد برد.
شکل و شمایل تهران جدید خیلی تغییر کرده است، اگر الان یک تهرانی که ۷۰ سال پیش فوت شده یا از این شهر خارج شده به آن برگردد، قطعا آن را نمی‌شناسد، به‌خصوص در برخی معابر تهران. این عکس برای سال ۱۳۳۵ است.
اولین بار یکی از زنان‌های محله قدیمی دیده بود. باورش نشده و رفته بود از نزدیک زل زده بود به چهره و چشم‌های آفاق‌الدوله و بعد یکباره جا خورده بود. خودش بوده. آفاق‌الدوله با همان غرور و قر و فری که همیشه داشته و حالا با همان شکل و شمایل همیشگی گوشه خیابان ایستاده و داشته گدایی می‌کرده و از دیدن زن‌ِ آشنای هم‌محله‌ای هم اصلاً نگران نشده و جا نخورده بود.
مهدی قایدی با شکل و شمایلی جالب و زمستانی، در تمرین امروز تیمش حضور پیدا کرد.
دروازه‌بان مس رفسنجان با شکل و شمایل جدیدی مقابل گل‌گهر به زمین رفت
دروازه‌بان مس رفسنجان با شکل و شمایل جدیدی مقابل گل‌گهر به زمین رفت.
کاربران شبکه‌های اجتماعی به شکل و شمایل ستاره آرژانتینی واکنش نشان دادند.
احمدی در واکنش به اخراج محسن برهانی از هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید: متاسفانه دانشگاه‌ها به طرق مختلف، بهانه‌هایی می‌تراشند تا به اخراج اساتید شکل و شمایل حقوقی دهند.
احمدی در واکنش به اخراج محسن برهانی از هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید: متاسفانه دانشگاه‌ها به طرق مختلف، بهانه‌هایی می‌تراشند تا به اخراج اساتید شکل و شمایل حقوقی دهند.
سابقه تاریخی‌مسافرت‌های اتوبوسی در تهران خودمان به بیش از ۸۰ سال پیش بر می‌گردد. وقتی خودروهای جمعی با آن شکل و شمایل عجیب برای اولین ‌بار در خیابان چراغ برق(امیر کبیر) به راه افتادند مردم هاج و واج می‌ماندند که این غول آهنی چیست؟!
کاروان تیم ملی فوتبال عربستان شب گذشته با شکل و شمایل متفاوتی نسبت به سایر کشورها به قطر سفر کرد. انتخاب لباس محلی عربی برای این سفر، شاگردان رنارد را از این حیث منحصربه‌فرد کرد
در دهه ۵۰ با سالم‌سازی آب در پهنه تهران، سروکله آب شیر فشاری با شکل و شمایل چدنی در برخی از محله‌ها پیدا شد. شیر فلکه‌های آب رایگان اغلب در محله‌های کم‌درآمد و در مسیر‌های پرتردد اهالی قرار داشت. محله‌های استادمعین، هاشمی، قنبرآباد، دستغیب، دامپزشکی و سایر محله‌ها هم جوار از این نعمت بی‌بهره نبودند. اهالی قدیمی محله روایتی خواندنی از چاه‌های نذری و شیرآب فشاری دارند.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
دبیرکل حزب کارگزاران نوشت: نتیجه این بی‌تدبیری‌ها این میشود که رهبری به عنوان نهاد ناظر و شمایل وحدت جامعه وقتی مجبور باشند از جایگاه خود هزینه کنند، همه کشور ضرر میکند. به راستی چرا ارگان‌ها و نهادها و سازمان‌ها این چنین کم عمق و هزینه‌ســاز در عرصه سیاسی و اجتماعی رفتار میکنند؟ مجلس و دولت و ائمه جمعه و صاحبان تریبون و ساکنان نهادهای‌قدرت باید جوابگوی این وضع باشند. از ما گفتن و از آنها نشنیدن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ