باشگاه رئال مادرید به واکنش های جنجالی خوان لاپورتا واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های ساپینتو، واکنش نشان داد.
بخش رسانه‌ای تیم‌ملی با یک بیانیه نسبتا شدیداللحن به اظهارات شب گذشته محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر پاسخ داد.
پاسخ تند استقلال به ادعای سازمان لیگ
مشاور قالیباف در پاسخ به معاون اجرائی رئیسی که گفته بود «مجلس مسیر دیگری برای انتقال پیام‌های جانبی انتخاب کند» نوشت: به جای مقصریابی ناتوانی ها را برطرف کنید.
رئال مادرید تصمیم گرفته به حرف‌های تند امروز رئیس بارسلونا توجهی نشان ندهد و به آن هیچ پاسخی نخواهد داد.
امید سینگ، بازیکن هوادار به اظهارات جنجالی سپهر حیدری پس از شکست سنگین تیمش به استقلال واکنش نشان داد.
بعد از انتقادهای تند و بی‌سابقه آنتونیو کونته از بازیکنان تاتنهام، کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی این تیم، اولین کسی بود که سکوتش را شکست و به سرمربی‌اش پاسخ داد.
تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه ۴۰-۵۰ نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و چه خارجی، ما باید این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره ایران پاسخ داد.
طالبی در برنامه هفت، پس از توهین به هنرمندان زن سینمای ایران، حوادث اخیر را ناشی از خیانت آذری جهرمی در توسعه فضای مجازی خوانده بود.
فاضل میبدی به هشدار امام جمعه اصفهان درباره برحورد «آتش به اختیار» مردم در حوزه حجاب انتقاد تندی کرد.
مدیریت روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پاسخ به سؤال خبرنگار گفت: «اصلا نگویید با ما تماس گرفته‌اید، الان وقت این صحبت‌ها نیست، پلیس هر وقت صلاح بداند دراین‌باره صحبت می‌کند». خبرنگار «شرق» عنوان کرد: «پس وقت صحبت از این ماجرا چه زمانی است، وقتی دادستان کل کشور خبر از تعطیلی می‌دهد؟» صباحی گفت: «مگر من دادستان هستم؟ از خودش بپرس». خبرنگار عنوان کرد: «شما مسئول روابط‌عمومی انتظامی تهران بزرگ هستید، این چه طرز پاسخ‌دادن است؟» پاسخ صباحی این بود: «شما شعور نداری؟ می‌گویم از دادستانی سؤال کن».
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان نوشت: "در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از اینکه به کمپ ما بیایی، از این سمت استعفا کنی."
مرندی در توئیت خود نوشت: اگر حمله‌ای علیه ایران انجام شود، هزاران پهپاد و موشک ایرانی زیرساخت‌های کلیدی رژیم‌هایی را که میزبان نیرو‌های متعلق به رژیم آمریکا هستند یا به نیرو‌های متخاصم اجازه می‌دهند از حریم هوایی آن‌ها استفاده کنند، در هم خواهد شکست.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
علی صفایی در بازگشت به لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.
رئیس جمهور ترکیه در بحبوحه تشدید تنش‌ها با یونان، از درخواست حمایت آتن از واشنگتن، به شدت انتقاد کرد.
خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.
عبدالناصر همتی در توئیتی به مواضع اخیر دولت درباره کاهش نرخ تورم انتقاد کرد.
جواد امام گفت: بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه، بیشتر باید بپذیرد که موتلفه دیگر محبوبیتی در جامعه ندارد و این حزب اصولگرا، نقشی در جریان حاکمیت ندارد.
عباس آخوندی در یادداشتی نوشت: آشکار است که تمام این داستان صرفا بهانه‌ای در جهت ذکر و درج نام اینجانب و دیگر شخصیت‌ها در این گزارش، ایجاد موجبات بدنامی و تشویق افکار عمومی نسبت به اینجانب و آنان بوده‌است. پرواضح است که نه تنها عموم مردم بلکه حتی خاصه‌گان امکان خواندن این گزارش مفصل را ندارند.
ایلان ماسک اعلام کرد پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری تا زمانی که توییتر ثابت نکند حسابهای ربات کمتر از پنج درصد از کل کاربران این پلتفرم است، پیش نخواهد رفت.
بی‌اعتنایی بازار خودرو به نوسان‌های بازار ارز
فعال سیاسی اصلاح طلب به گفت و گوی اخیر «جاگاریان» پاسخ تندی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ