اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.
اخیرا FBI (پلیس آمریکا) هشدار داد که کلاهبردار‌های مجازی با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری جعل عمیق (Deep Fake) ویدیو و تصاویر مستهجن از چهره افراد مختلف تهیه کرده و از آن‌ها اخاذی می‌کنند.
محمود درباره اخاذی‌ها با لباس مأمور می‌گوید: شرایط خوبی نداشتم و طبیعتاً توان کار کردن نیز نداشتم بنابراین یک روز به بازار رفتم و یک لباس پلیس خریداری کردم تا با آن از افراد اخاذی کنم.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا از دستگیری عامل سریالی فریب و اخاذی بانوان با ترفند فعالیت در مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ هزار دلاری که خود را نماینده تام الاختیار دستگاه قضائی معرفی کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که با استفاده از لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار سارق و یک مالخر خبر داد و گفت: متهمان تحت پوشش مامور پلیس از نوجوانان دختر و پسر جنوب تهران اخاذی می‌کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با خرید چک‌های سرقتی اقدام به اخاذی و شرخری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
موبایل‌قاپ حرفه‌ای پس از هک کردن گوشی طعمه‌هایش، از آن‌ها اخاذی می‌کرد. او زمانی که برای باجگیری به سر قرار با آخرین طعمه‌اش رفت، تصور نمی‌کرد که در آنجا مأموران پلیس منتظرش باشند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرامی کاربران خبر داد و گفت: مجرم بیش از سه میلیارد ریال اخاذی کرده بود.
پدر علم ژنتیک ایران؛ دکتر داریوش فرهود، چند روز پیش از مقابل خانه‌اش به طرز عجیب و مشکوکی ربوده شد. ۲۶ ساعت از او خبری نبود تا اینکه آزاد شد. امروز پلیس اعلام کرده سه آدم‌ربا در این رابطه دستگیر شده‌اند و انگیزه‌شان را از این گروگانگیری تصاحب پول میلیاردی اعلام کردند. در ادامه روایت دکتر فرهود از این ماجرا را ببینید.
اولین فیلم از متهمان ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک در مقر پلیس منتشر شد. پیش از این، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفته بود: آدم ربایان که ۳ نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این دو نفر اضافه می‌شود دکتر فرهود را به شهر‌های شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ زوایای پنهان ماجرای دستگیری دکتر فرهود پدر علم ژنتیک را بیان کرد.
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره این عملیات حساس گفت: حدود ۱۰ روز قبل همکارانم در جریان ربودن پسربچه ۱۰ ساله‌ای در منطقه دولت آباد شهرری قرار گرفتند و از همان زمان تیم ویژه‌ای تحقیقات روی این پرونده را شروع کردند تا هرچه زودتر گروگانگیران شناسایی و گروگان آزاد شود. تحقیقات همکارانم در حوزه پلیس آگاهی پایتخت نشان می‌داد که آدم‌ربایان کودک را به استان قم منتقل کرده‌اند و قصد اخاذی از خانواده‌اش را داشتند.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که تصاویر شخصی او را در اختیار دارد و در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد، از انتشار این تصاویر خودداری می‌کند در غیر این صورت تصاویر را منتشر خواهد کرد.
متهم ابتدا منکر ارتکاب جنایت بود، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، گفت: من و همدستم به عنوان مسافر سوار خودروی ال ۹۰ شده و آن را دربستی کرایه کردیم، مقصد را پاکدشت گفتیم، اما هدف اصلی سرقت و اخاذی بود. در بین راه با تهدید چاقو راننده را ربوده و به قتل رساندیم.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مرد و یک زن ماساژور که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی اینترنتی با دسترسی غیرمجاز به اپل آیدی تعدادی از شهروندان خبر داد.
اعضای گروه تبهکاری که یک پاسگاه پلیس قلابی را در هند دایر و هشت ماه از مردم اخاذی می‌کردند، بازداشت شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به خاطر سفر‌های همسر/ خانواده عروس را فریب دادیم، چون پسرم معتاد بود!/ نجات ۴ صیاد لنج غرق شده/ پلیس اخاذی از صاحب نیسان را ناکام گذاشت/ قتل دختر جوان مقابل چشمان پدر بیمار/ قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم/ بیدارخوابی در زیرزمین برای قتل نامادری!/ راننده تاکسی اینترنتی سارق طلافروشی را لو داد
به طور مشخص با اعمال مالیات بر سپرده‌های بانکی، بخشی از این منابع به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به سمت بازار سهام سوق داده خواهد شد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ